Patstāvīgās mācīšanās organizēšana matemātikā 10. klasei attālinātā mācību procesā
Author
Pāvulēns, Rūdolfs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Kumerdanka, Aira
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Darba mērķis ir izveidot un aprobēt palīgmateriālu, ar kura palīdzību skolēni var salīdzināt savas atbildes. Ārkārtas situācijas laikā izglītības iestādes organizēja mācības attālināti. Attālināto mācību laikā, skolēniem ir grūtāk darboties savā ātrumā. Tāpat arī skolēniem ir grūti diskutēt ar saviem klases biedriem. Šādas problēmas nozīmē to, ka ir nepieciešams mainīt stundas formu. Aptaujājot skolēnus par palīgmateriāla izmantošanu, tika noskaidrots, ka palīgmateriāls, ar kura palīdzību skolēni var salīdzināt savas atbildes sev vēlamā laikā, ir ērts un noderīgs un, ka skolēni labprāt šāda veida materiālus izmanto mācoties. The aim of the thesis is to create and approbate auxiliary material, which could be used by students to check their answers. At the time of pandemic educational institutions organised learning remotely. While learning remotely, it is harder for students to learn at their own pace. Remote learning also makes it harder for students to comunicate with each other. These problems mean that it is necessary to change the way we are learning. During the approbation, there was found that the material, which students could use to check their answers at any time was helpful and students looked forward to using it.