WebSocket realizācija bezserveru tehnoloģijās
Author
Lūsis, Jānis Kristaps
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Zviedris, Reinholds
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba ietvaros tiek apskatīts WebSocket savienojuma protokols un tā realizācija bezserveru tehnoloģijās. Darba mērķis ir apskatīt, kā bezservera tehnoloģijās iespējams izmantot un implementēt WebSocket protokolu, novērtēt šāda risinājuma sarežģītību, kā arī novērtēt šāda risinājuma priekšrocības un trūkumus. Lai būtu iespējams novērtēt risinājuma sarežģītību, tā priekšrocības un trūkumus, praktiskajā daļā daļēji tiek izstrādāta vairāku spēlētāju tiešsaistes pokera spēle, kurai tiek izstrādāta aizmugursistēma, kas tiek realizēta ar AWS piedāvātajiem mākoņskaitļošanas pakalpojumiem, WebSocket protokolu un Node.js ietvaru, kā arī priekšgalsistēma, kas tiek izstrādāta ar Vue.js priekšgalsistēmas ietvaru. In the bachelor’s thesis the implementation of WebSocket connection protocol in serverless technologies is examined. The goal of this paper is to research how the WebSocket protocol can be used and implemented in serverless technologies, evaluate the complexity of such solution, and assess its advantages and disadvantages. To evaluate the technical complexity and assess the advantages, disadvantages, in practice the author partially develops an online multiplayer poker game, for which the back end is implemented with AWS cloud computing solutions, Amazon API Gateway, WebSocket protocol and Node.js framework, and the front-end is implemented with Vue.js framework.