Show simple item record

dc.contributor.advisorPakalna, Daina
dc.contributor.authorJaroševiča, Anta Egita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:07:07Z
dc.date.available2021-07-02T01:07:07Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81439
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/56201
dc.description.abstractBakalaura darbs “Vidzemes reģiona galveno bibliotēku publicitāte oficiālajās tīmekļa vietnēs un sociālo tīklu vietnē Facebook”, izstrādāts ar mērķi - veicot datu analīzi un intervējot bibliotekārus, salīdzināt informāciju, kādu par saviem pakalpojumiem sniedz bibliotēkas savās tīmekļa vietnēs un profilos sociālo tīklu vietnē Facebook. Darba teorētiskā bāze balstīta uz Manuela Kastela Tīkla sabiedrības teoriju un Informācijas jeb zināšanu plaisas teoriju. Tāpat teorētiskajā daļā tika skaidroti termini – “sociālo tīklu vietne” un “tīmekļa vietne.” Darba empīriskajā daļā, izmantojot kvalitatīvo kontentanalīzi un attālinātās intervijas, analizēta un salīdzināta informācija, kādu publicē bibliotēkas sociālo tīklu vietnē Facebook un bibliotēku oficiālajās tīmekļa vietnēs, nosakot, kādu informāciju tās visbiežāk izvēlas publicēt, cik bieži un kāda ir lietotāju atgriezeniskā saite. Pētījumā iegūtie rezultāti norāda uz šo tīmekļa platformu noderīgumu saziņā ar lietotājiem un veidojot bibliotēku publicitāti. Gan tīmekļa vietnes, gan profili Facebook ir plaši izmantoti bibliotēku vidū, un bibliotekāri labprāt apgūst jaunas metodes, kā ar šo platformu palīdzību piesaistīt plašāku auditoriju.
dc.description.abstractBachelor’s work on “Publicity for the main libraries in the Vidzeme region on official websites and on the social network site Facebook”, designed with the aim of comparing the information provided by libraries on their websites and profiles on the social network site Facebook by data analysis and interviewing librarians. The theoretical part explained the terms “social networking site” and “website.” The empirical part of the work analyses and compares the information published on the social network site Facebook profiles and on the official websites of libraries, by indentifying what they choose to publish frequently, how often, and what a user feedback is. The theoretical part of the work was based on Manuel Castells theory of the Network Society and Knowledge Gap Theory. The results of the study indicate utility of these web platforms in communicating with users and creating publicity for libraries. Both websites and profiles on Facebook are frequently used among libraries and librarians are happy to learn new ways of attracting a wider audience through these platforms.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectBibliotēkzinātne
dc.subjectreģionu galvenās bibliotēkas
dc.subjecttīmekļa vietnes
dc.subjectFacebook
dc.subjectpublicitāte
dc.titleVidzemes reģiona galveno bibliotēku publicitāte oficiālajās tīmekļa vietnēs un sociālo tīklu vietnē Facebook
dc.title.alternativePublicity for the main libraries in the Vidzeme region on official websites and on the social network site Facebook
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record