Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorAleidzāne, Elizabete Marta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:07:25Z
dc.date.available2021-07-02T01:07:25Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83670
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/56306
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Humors kā zīmola komunikācijas elements: saldējuma “Pols” piemērs”. Bakalaura darba mērķis ir veikt saldējuma zīmola “Pols” komunikācijas izpēti un noskaidrot auditorijas viedokli un attieksmi par humora izmantošanu gan “Pols” komunikācijā, gan zīmolu komunikācijā kopumā. Darbā apskatīts zīmola un zīmola komunikācijas jēdziens, kā arī mārketinga komunikācijas un humora teorētiskie aspekti. Izmantotās pētniecības metodes ir kvalitatīvā kontentanalīze, aptauja un eksperta intervija. Tiek veikta intervija ar reklāmas aģentūras McCANN Riga radošo direktoru Valteru Jonātu un tekstu autoru, scenāristu Reini Piziku. Pētījumā secināts, ka zīmola “Pols” mērķauditorija zīmola komunikāciju saprot un uztver kā interesantu, izklaidējošu, asprātīgu un smieklīgu. Ņemot vērā kontentanalīzes rezultātus, ka 56 no 108 ierakstiem tiek izmantots humors. Ierakstu veids, kurā visbiežāk ir iespējams sastapt humoru, ir kampaņas materiāli un saukļi. “Pols” zīmola vērtības (drosme, atbildība un prieks) tiek komunicētas nepārtraukti.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor's thesis is “Humor as an element of brand communication: an example of “Pols” ice cream”. The aim of the bachelor's thesis is to research the communication of “Pols” ice cream brand and to find out the audience's opinion and attitude about the use of humor in both “Pols” brand communication and brand communication in general. The paper deals with the concept of brand and brand communication, as well as the theoretical aspects of marketing communication and humor. The research methods used are – qualitative content analysis, survey, and expert interviews. An interview is conducted with Valters Jonāts, creative director of the advertising agency McCANN Riga, and copywriter, screenwriter Reinis Piziks. The study concludes that the target audience of the “Pols” brand understands and perceives brand communication as interesting, entertaining, witty, and funny. Given the results of the content analysis, 56 out of 108 posts contain humor. Humor is most often found in posts that are campaign materials and slogans. “Pols” brand values (courage, responsibility, and joy) are communicated continuously.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectzīmols
dc.subjectzīmola komunikācija
dc.subjectzīmola vērtību komunikācija
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjecthumors
dc.titleHumors kā zīmola komunikācijas elements: saldējuma "Pols" piemērs
dc.title.alternativeHumor as an element of brand communication: an example of "Pols" ice cream
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record