Show simple item record

dc.contributor.advisorSkolmeistere, Velta
dc.contributor.authorBriede, Anna Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:07:26Z
dc.date.available2021-07-02T01:07:26Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83685
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/56309
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kādas ir būtiskākās izmaiņas organizāciju iekšējā komunikācijā, pārejot no darba klātienē uz attālināto darbu no mājām COVID-19 pandēmijas dēļ, kā arī kā ir mainījušās darbinieku attieksmes pret strādāšanu no mājām. Bakalaura darba teorētisko veidu attieksmes teorijas, organizāciju iekšējā komunikācija un tās aspekti, kā arī teorija par mirkļbirkām un par līdzdalības kultūru. Bakalaura darbā tika izmantotas trīs pētniecības metodes – kvalitatīvā kontentanalīze, aptauja un daļēji strukturētas intervijas. Rezultātā tika noskaidrots, ka pārsvarā indivīdi savu attieksmi parāda pozitīvi sociālajā medijā Instagram, organizāciju iekšējās komunikācijas pārmaiņas ir ievērojamas un cilvēkiem attieksmes ir mainījušās pret strādāšanu no mājām.
dc.description.abstractThe goal of the bachelor`s thesis is to find out how working from home because of the COVID-19 pandemic has changed organization internal communication and how the employee`s attitudes have changed. The theoretical part of the bachelor`s thesis consists of attitude theories, aspects of organization internal communication, hashtag theory and participation culture. There were three research methods – qualitative content analysis, a survey to get overall data, and semi-structured interviews to get an in-depth insight about attitude change. Study results show that individuals mostly show a positive attitude on Instagram, there are big changes in organization internal communication and people`s attitudes about working from home have changed.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectstrādāšana no mājām
dc.subjectorganizāciju iekšējā komunikācija
dc.subjectattieksmes
dc.subjectInstagram
dc.subjectizmaiņas
dc.titleStrādāšana no mājām pandēmijas laikā: attieksmes maiņa un organizāciju iekšējā komunikācija
dc.title.alternativeWorking from home during the pandemic: attitude change and organization internal communication
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record