Show simple item record

dc.contributor.advisorTetarenko, Anastasija
dc.contributor.authorUlmane, Lauma
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:07:32Z
dc.date.available2021-07-02T01:07:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83793
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/56345
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir sociālo mediju izmantošana mazo zīmolu atpazīstamības veidošanā: “Mija”, “Dzīvotne”, “Wrap it” gadījumu analīze. Pētnieciskā problēma ir saistāma ar to, ka uzņēmumi “Mija”, “Dzīvotne”, “Wrap it” ir jauni, tiem ir maza atpazīstamība, bet cilvēki bieži iegādājas produktus vai pakalpojums, izvēloties jau zināmu zīmolu. Darba mērķis ir noskaidrot, kāda nozīme ir sociālo mediju lietojumam jaunu mazo zīmolu atpazīstamības veidošanā. Darbs ir strukturēts teorētiskajā nodaļā, kurā ir apskatīts zīmols, tā vēsture, veidošana, stratēģija, atpazīstamības veidošana, sociālie mediji kā zīmola komunikācijas un atpazīstamības veidotājs, Covid – 19 ietekme uz patērētāju pirkšanas paradumiem. Darba metodoloģiskajā daļā ir aprakstītas divas izvēlētās pētniecības metodes – daļēji strukturētā intervija un kvalitatīvā kontentanalīze. Empīriskajā daļā attēloti pētniecības procesā iegūtie dati un izdarīti secinājumi.
dc.description.abstractThe topic of the Bachelor thesis “Use of social media in creating brand awareness: the case of “Mija”, “Dzīvotne”, “Wrap it”. The research problem is related to the fact that the companies “Mija”, “Dzīvotne”, “Wrap it” are new, they have small recognition, but people often buy products or services by choosing an already known brand. The aim of this work is to find out the importance of the use of social media in creating the awareness of new small brands. The work is structured in the theoretical chapter, which deals with the brand, it’s history, formation, strategy, recognition, social media as a builder of brand communication and recognition, the impact of Covid - 19 on consumer buying habits. The methodological part of the work describes two chosen research methods - semi-structured interview and qualitative content analysis. The empirical section shows the data generated by the research process and draws conclusions.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectzīmols
dc.subjectzīmola atpazīstamības veidošana
dc.subjectzīmola stratēģija
dc.subjectsociālie mediji
dc.titleSociālo mediju izmantošana mazo zīmolu atpazīstamības veidošanā : “Mija”, “Dzīvotne”, “Wrap It” gadījumu analīze
dc.title.alternativeUse of social media in creating brand awareness: the case of “Mija”, “Dzīvotne”, “Wrap It”
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record