Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorSimsone, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:07:33Z
dc.date.available2021-07-02T01:07:33Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83796
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/56347
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Pārliecināšanas paņēmieni “Rimi” video reklāmās (2020 - 2021)”, kurā tiek pētīti uzmanības piesaistīšanas elementi “Rimi” video reklāmās un tas, ko auditorija uztver no videoklipos redzētā. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un pētnieciskās daļas. Šī darba teorētiskajā daļā apskatīta teorija par pārliecināšanas komunikāciju, uzmanību, reklāmas komunikāciju un uzmanības piesaistīšanu reklāmās. Metodoloģiskajā daļā apskatītas trīs pētnieciskās metodes, kuras tika pielietotas pētnieciskajā daļā - reklāmas videoklipu kontentanalīze, daļēji strukturētā intervija un datu vākšanas metode - anketēšana. Bakalaura darba pētījuma gaitā tika noskaidrots, kādi uzmanības piesaistīšanas elementi izmantoti “Rimi” video reklāmās un kādus elementus auditorija no video uztver. Atslēgas vārdi: Kontentanalīze, pārliecināšanas komunikācija, uzmanība, “Rimi” video reklāmas
dc.description.abstractThe theme of the bachelor's thesis is “The means of persuasion in "Rimi" video advertisements (2020 - 2021)”, which explores the elements of attracting attention in Rimi video ads and what the audience perceives from what they see in the videos. The work consists of theoretical, methodological and research part. The theoretical part of this work consists of the theory of persuasive communication, attention, advertising communication and attention in advertising. The methodological part consists of three research methods that were used in the research part - content analysis of advertising videos, semi-structured interview and data collection method survey. During the research of the bachelor's thesis, it was found out which elements of attracting attention were used in "Rimi" video advertisements and what elements the audience perceives from the video. Keywords: Content analysis, persuasive communication, attention, “Rimi” video ads
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectKontentanalīze
dc.subjectPārliecināšanas komunikācija
dc.subjectUzmanība
dc.subject“Rimi” video reklāmas
dc.titlePārliecināšanas paņēmieni "Rimi" video reklāmās  (2020-2021)
dc.title.alternativeThe means of persuasion in "Rimi" video advertisements (2020-2021)
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige