Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorDragūne, Darja
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:07:34Z
dc.date.available2021-07-02T01:07:34Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83811
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/56354
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir „Aviokompānijas Airbaltic uzmanības piesaistīšanas elementi: reklāmas sērija „Cherry Adventures”. Bakalaura darbs izstrādāts ar mērķi noteikt efektīvas video reklāmas elementus un tās veidošanās principus, izpētīt “Cherry Adventures” reklāmas sēriju uzbūves saturu un auditorijas attieksmi pret to. Darbā tiek izmantotas trīs pētniecības metodes - anketēšana kā kvantitatīvā pētniecības metode, satura analīze kā kvalitatīvā pētniecības metode, daļēji strukturēta intervija kā interviju metode. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatītas video reklāmas, digitālo video reklāmu efektivitāte, uzmanības piesaistīšanas elementi reklāmā. Darba pētnieciskajā daļā tiek pielietotas anketēšanas, satura analīzes un daļēji strukturētas intervijas metode. Darba noslēgumā tiek secināts, ka reklāmu sērijas „Cherry adventures”, personāži (varoņi, lomas), vizuālie aspekti (krāsas, efekti), māksliskā dekora un vides situācija (darbības vietā, rekvizīti), piesaista visvairāk cilvēku uzmanības, un tos izmanto kā piesaistīšanas elementus „Cherry adventures” reklāmā.
dc.description.abstractThe title of the bachelor's thesis is "AirBaltic Corporations’s elements of drawing attention: “Cherry Adventures” advertising series. The bachelor's thesis is designed to determine the elements of effective video advertising and the principles of its formation, to study the content of the structure of "Cherry Adventures" advertising series and the attitude of the audience towards it. Three of research methods are used in the work - questionnaire as a quantitative research method, content analysis as a qualitative research method, semi-structured interview as an interview method. The theoretical part of the work deals with video advertising, the effectiveness of digital video advertising, the elements of attracting attention advertising. The research part of the work uses questionnaires, content analysis and a partially structured interview method. At the end of the work it is concluded that the advertising series "Cherry adventures", characters (characters, roles), visual aspects (colors, effects), artistic decor and environmental situation (scene, properties), attract the most people's attention and are used as attraction elements of "Cherry adventures" advertising.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectVideo reklāma
dc.subjectUzmanības piesaistīšana
dc.subjectCherry adventures
dc.subjectAirBaltic
dc.subjectĶirši
dc.titleAviokompānijas Airbaltic uzmanības piesaistīšanas elementi: reklāmas sērija „Cherry adventures”
dc.title.alternativeAirBaltic Corporation’s elements of drawing attention: “Cherry Adventures” advertising series
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record