Show simple item record

dc.contributor.advisorVociša, Rūta
dc.contributor.authorLamberte, Diāna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:28:58Z
dc.date.available2022-05-27T12:28:58Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other84928
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57160
dc.description.abstractDarba autore: Diāna Lamberte Darba tēma: Patstāvīgo iemaņu attīstīšana dabas nodarbībās vidējā pirmsskolas vecumā. Mērķis: Izpētīt patstāvīgo iemaņu attīstīšanas iespējas dabas nodarbībās vidējā pirmskolas vecumā. Lai šo mērķi sasniegtu, tika analizēta pedagoģiskā, psiholoģiskā literatūra par bērnu patstāvības attīstību dabas nodarbībās. Darbā aplūkotas bērnu patstāvības izpausmes pirmsskolas iestādē, kā arī praktiski izzinātas iespējas sekmēt patstāvību dabas nodarbībās. Ar novērošanas metodi tika noteikts bērnu patstāvības līmenis pētījuma sākumā un pētījuma nobeigumā. Pēc empīriskā pētījumā iegūtajiem rezultātiem darba autore secina, ka dabas nodarbības sekmē bērnu patstāvības attīstību. Pētījums apstiprina, ka dabas nodarbības attīsta bērnu interesi un vēlmi darboties un izzināt, ja bērniem ar pedagogu veidojas savstarpēja sadarbība. Kvalifikācijas darba apjoms: 54 lpp., 7 bildes, 8 tabulas, 33 literatūras avoti, 4 pielikumi. Atslēgas vārdi: patstāvīgo iemaņu attīstība, pirmsskola, dabas nodarbības.
dc.description.abstractAuthor of the work: Diāna Lamberte Theme of the work: Development of independent skills in nature classes in middle kindergarten age. The aim: To study the possibilities of developing independent skills in nature classes in middle kindergarten age. In order to achieve this goal, the pedagogical and psychological literature on the development of children’s independence in nature classes was analyzed. The work shows the manifestations of children’s independence in a pre-school institution, as well as the practical possibilities to promote independence in nature classes. The level of children’s independence was determined at the beginning and end of the study using the observation method. Based on the results obtained in the empirical study, the author concludes that nature classes promote the development of children’s independence. The research confirms that nature classes develop children’s interest and desire to work and the mutual cooperation with the teacher is important. Scope of the qualification work: 54 pages., 7 pictures, 8 tables, 33 literature sources, 4 attachments. Keywords: development of independent skills, preschool, nature classes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpatstāvīgo iemaņu attīstība
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectdabas nodarbības
dc.subjectpatstāvība
dc.titlePatstāvīgo iemaņu attīstīšana dabas nodarbībās vidējā pirmsskolas vecumā
dc.title.alternativeDevelopment of independent skills in nature classes in middle kindergarten age.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record