Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorAntēna, Ilva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:05Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:05Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other84964
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57190
dc.description.abstractLATVIEŠU VALODA Kvalifikācijas darba nosaukums: “4-5 gadu vecu bērnu uzmanības sekmēšana grafikas uzdevumos, pašizpausmes nodarbībā pirmsskolā.” Darba autore: Ilva Antēna Darba zinātniskā vadītāja: Daiga Kalēja-Gasparoviča Kvalifikācijas darba mērķis: teorētiski un praktiski atspoguļot 4-5 gadu vecu bērnu uzmanības sekmēšanu iespējas grafikas uzdevumos, pašizpausmes nodarbībās. Darbs sastāv no trijām daļām un vairākām apakšnodaļām. Lai pierādītu izvirzīto jautājumu, tiek aplūkotas psiholoģiskas un pedagoģiskās atziņas, kurās tiek meklēts teorētiskais pamatojums. Aplūkots uzmanības jēdziens un tās sekmēšana, bērnu raksturojuma analīze saistībā ar problēmas situāciju pirmsskolas vecuma posmā. Otrajā daļā tiek teorētiski apkopot grafikas tehnikas mācību saturā vizuālajā mākslā, kā arī ideju kataloga izveidošana grafikas uzdevumiem uzmanības sekmēšanai bērniem pirmsskolā. Trešajā daļā praktiski pārbaudīt teorētiskās atziņas empīriskajā pētījumā un analizēt bērnu darbos iegūtos rezultātus. Darba apjoms: Kvalifikācijas darbs sastāv no 42 lapām, darbu ilustrē 4tabulas, tsk. 8 attēli un 1 pielikums. Darbā izmantoti….informācijas avoti. Atslēgas vārdi: Uzmanības, uzmanības sekmēšana, bērnu raksturojums, rotaļnodarbība, pirmsskola, grafika, pašizpausme.
dc.description.abstractTopic of qualification paper: “Promotion of attention in graphic tasks in self-expression lessons in pre-school for 4-5 years old children” Author: Ilva Antēna Qualification paper supervisor: Daiga Kalēja-Gasparoviča Goal of qualification paper: to reflect theoretical and practical opportunities for promotion of attention in graphic tasks in self-expression lessons for 4-5 years old children. Work consists of three sections and several subsections. To prove raised question, psychological and pedagogical aspects are studied to find theoretical ground. Also concept of attention and its promotion and children characteristic analysis in relation with problem situations in pre-school age is studied. In the second section of this paper are compiled theoretical graphic techniques in visual art lessons and idea catalogue for graphic tasks for promotion of attention for children in pre-school is created. In the third section of this paper theoretical findings are implemented in empirical research and the results from children works are analyzed. Workload: Qualification paper consists of 42 pages, paper is illustrated with 4 tables, incl. 8 images and 1 annex. In the paper are used …. information sources. Keywords: attention, attention promotion, children characteristic, play lesson, pre-school, graphic, self-expression.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectUzaamanība
dc.subjectUzmanības sekmēšana
dc.subjectBērnu raksturojums
dc.subjectrotaļnodarbība
dc.subjectgrafika
dc.title4-5 gadu vecu bērnu uzmanības sekmēšana grafikas uzdevumos, pašizpausmes nodarbībā pirmsskolā
dc.title.alternativePromotion of attention in graphic tasks in self-expression lessons in pre-school for 4-5 years old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record