Show simple item record

dc.contributor.advisorEglīte, Inese
dc.contributor.authorVētrāja, Agate
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:05Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:05Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other84967
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57193
dc.description.abstractDarba nosaukums:Pašapkalpošanās prasmju sekmēšana bērniem 1,5-3 gadu vecumā pirmsskolas izglītības iestādē. Darba autore: Agate Vētrāja Darba vadītāja: Mg. paed.Inese Eglīte Pētījuma mērķis:: Teorētiski un praktiski analizēt un izzināt bērnu 1,5-3 gadu vecuma pašapkalpošanās prasmes iespējas pirmsskolas izglītības iestādē. Darbs sastāv no divām daļām: 1. Teorētiskā daļa- sastāv no pedagoģijas un psiholoģijas autoru atziņu apkopošanas un secinājumu veikšanas par pašapkalpošanās prasmju sekmēšanu pirmsskolas izglītības iestādē. 2. Empīriskā daļa- sastāv no pedagoģiskā novērojuma, anketēšana (vecākiem) pedagoģiskās izmēģinājuma darbības, pētījumā iegūto rezultātu apkopojums un analīze.
dc.description.abstractTitle of the paper: Promotion of self-care skills for children of 1,5 - 3 years of age in a pre-school educational institution. Author of the paper: Agate Vētrāja Consultant of the paper: Mg. paed.Inese Eglīte Aim of the research: To theoretically and practically analyze and cognize the possibilities of self-care skills of children 1,5 – 3 years of age in a pre-school educational institution. The paper consists of two parts: 1.Theoretical part – consists of a compilation findings of pedagogy and psychology works, and drawing of conclusions regarding promotion of self-care skills in a pre-school educational institution. 2.Empiric part – consists of pedagogic observation, questionnaire (for parents), pedagogical trial activities, summary and analysis of the results acquired in research. Keywords: pre-school, child, self-care skills, play.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskolas izglītības iestāde
dc.subjectbērns
dc.subjectpašapkalpošanās prasmes
dc.subjectrotaļa
dc.titlePašapkalpošanās prasmju sekmēšana bērniem 1,5-3 gadu vecumā pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativePromotion of self-service skills for children aged 1.5-3 in a pre-school educational institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record