• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sociālo prasmju veicināšana 5-6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē

Thumbnail
View/Open
299-84980-Vedeja_Ilona_iv19004.pdf (1.125Mb)
Author
Vedēja, Ilona
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kricka, Ilze
Date
2021
Metadata
Show full item record
Abstract
Darba autore: Ilona Vedēja. Darba nosaukums: Sociālo prasmju veicināšana 5 - 6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Darba veids: kvalifikācijas darbs. Studiju programma: pirmsskolas skolotājs. Darba zinātniskā vadītāja: Mg. pead., Mg.psych. Ilze Kricka. Pētījuma mērķis: teorētiski izzināt un praktiski noskaidrot, ar kādām pedagoģiskajām metodēm un paņēmieniem var sekmēt 5 – 6 gadus vecu bērnu sociālās prasmes pirmsskolā. Kvalifikācijas darba laikā ir veikts teorētiskais un praktiskais pētījums par 5 – 6 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veicināšanu pirmsskolā. Pētījuma laikā tika veikta bērnu novērošana, viņu sadarbība pāros un apakšgrupās. Pētījuma daļā tika izstrādāti kritēriji, lai izvērtētu katra bērna sociālās prasmes. Pētījuma izstrādes laikā hipotēze: “5 – 6 gadus vecu bērnu sociālās prasmes tiks sekmētas, ja plānojot un organizējot mācību procesu pirmsskolā, tiks izvēlētas un izmantotas tādas pedagoģiskās metodes, kas atbilst bērnu interesēm un vajadzībām”, apstiprinājās. Darba apjoms: 48 lpp., anotācija, ievads, 2 nodaļas ar apakšnodaļām, teorētiskā daļa, empīriskā daļa, secinājumi, priekšlikumi, literatūras saraksts, pielikums.
 
Author of the paper: Ilona Vedeja. Title of the paper: Promoting social skills for children aged 5 – 6 in preschool. Type of paper: qualification paper. Studies: preschool teacher. Scientific supervisor of work: Mg. Pead., Mg. Psych. Ilze Kricka. Research purpose: to theoretically and practically find out, what pedagogical methods and techniques can promote the social skills of children aged 5 to 6. During the qualification work, a theoretical and practical study has been carried out about the development of communication skills of children aged 5 to 6 years old. During the study children, their cooperation in pairs and subgroups were monitored. In the part of the research, criteria were developed for the evaluation of each children's cooperation skill. During the development, the hypothesis that children's social skills between the ages of 5 and 6 will be promoted if the planning and organization of the teaching process in the preschool will select and use such pedagogical techniques that are in line with the interests and needs of the children, was approved. The paper contains: 48 pages, annotation, introduction, 2 parts with sections, theoretical part, research part, conclusions, proposals, bibliographic reference list.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57205
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV