Show simple item record

dc.contributor.advisorKricka, Ilze
dc.contributor.authorVedēja, Ilona
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:07Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:07Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other84980
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57205
dc.description.abstractDarba autore: Ilona Vedēja. Darba nosaukums: Sociālo prasmju veicināšana 5 - 6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Darba veids: kvalifikācijas darbs. Studiju programma: pirmsskolas skolotājs. Darba zinātniskā vadītāja: Mg. pead., Mg.psych. Ilze Kricka. Pētījuma mērķis: teorētiski izzināt un praktiski noskaidrot, ar kādām pedagoģiskajām metodēm un paņēmieniem var sekmēt 5 – 6 gadus vecu bērnu sociālās prasmes pirmsskolā. Kvalifikācijas darba laikā ir veikts teorētiskais un praktiskais pētījums par 5 – 6 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veicināšanu pirmsskolā. Pētījuma laikā tika veikta bērnu novērošana, viņu sadarbība pāros un apakšgrupās. Pētījuma daļā tika izstrādāti kritēriji, lai izvērtētu katra bērna sociālās prasmes. Pētījuma izstrādes laikā hipotēze: “5 – 6 gadus vecu bērnu sociālās prasmes tiks sekmētas, ja plānojot un organizējot mācību procesu pirmsskolā, tiks izvēlētas un izmantotas tādas pedagoģiskās metodes, kas atbilst bērnu interesēm un vajadzībām”, apstiprinājās. Darba apjoms: 48 lpp., anotācija, ievads, 2 nodaļas ar apakšnodaļām, teorētiskā daļa, empīriskā daļa, secinājumi, priekšlikumi, literatūras saraksts, pielikums.
dc.description.abstractAuthor of the paper: Ilona Vedeja. Title of the paper: Promoting social skills for children aged 5 – 6 in preschool. Type of paper: qualification paper. Studies: preschool teacher. Scientific supervisor of work: Mg. Pead., Mg. Psych. Ilze Kricka. Research purpose: to theoretically and practically find out, what pedagogical methods and techniques can promote the social skills of children aged 5 to 6. During the qualification work, a theoretical and practical study has been carried out about the development of communication skills of children aged 5 to 6 years old. During the study children, their cooperation in pairs and subgroups were monitored. In the part of the research, criteria were developed for the evaluation of each children's cooperation skill. During the development, the hypothesis that children's social skills between the ages of 5 and 6 will be promoted if the planning and organization of the teaching process in the preschool will select and use such pedagogical techniques that are in line with the interests and needs of the children, was approved. The paper contains: 48 pages, annotation, introduction, 2 parts with sections, theoretical part, research part, conclusions, proposals, bibliographic reference list.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectsociālās prasmes
dc.subjectsocializācija
dc.subjectpirmsskolas izglītības iestāde
dc.subjectrotaļa
dc.subjectveicināšana
dc.titleSociālo prasmju veicināšana 5-6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativePromoting social skills for children aged 5 – 6 in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record