Show simple item record

dc.contributor.advisorKaļķe, Baiba
dc.contributor.authorKarlshofa, Zane
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:08Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:08Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other84987
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57208
dc.description.abstractDarba autore: Zane Karlshofa Kvalifikācijas darba tēma: Stāstītprasmes veicināšana ar attēlu palīdzību 3 – 4 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē Studiju programma: Pirmsskolas skolotājs Darba zinātniskā vadītāja: Dr. paed. Baiba Kaļķe Kvalifikācijas darbā tiek pētīts : Kā veicināt stāstītprasmi ar attēlu palīdzību 3 – 4 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē? Darba mērķis: izpētīt, kā veicināt stāstītprasmi ar attēlu palīdzību 3 – 4 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Darba uzdevumi: 1.Analizēt teorētisko literatūru pētāmās problēmas aspektā. 2.Veikt izmēģinājuma darbību par stāstītprasmi. 3.Apkopot un analizēt iegūtos rezultātus. Darbs sastāv no: ievada, 2 nodaļām, 8 apakšnodaļām, 13 attēliem un 5 pielikumiem. Pirmajā nodaļā tiek analizēta pedagoģiskā literatūra par stāstītprasmi, par bērnu vecuma īpatnībām, kā arī attēlu ietekmi uz stāstītprasmes veicināšanu un pedagoga lomu stāstītprasmes veicināšanā. Otrajā nodaļā tiek analizētas izvēlētās empīriskā pētījuma metodes. Tiek veikta pedagoģiskā novērošana pētījuma sākumā, veikta izmēģinājumdarbība ar attēliem un atkārtota pedagoģiskā novērošana pētījuma beigās, lai analizētu 3 – 4 gadus vecu bērnu stāstītprasmes veicināšanu ar attēlu palīdzību. Rezultātā pētījumā tiek pierādīts, ka attēlu izmantošana veicina 3 – 4 gadus vecu bērnu stāstītprasmi. Darba apjoms: 39.lpp. Darbā izmantoti: 13 attēli, 39 literatūras avoti, 5 pielikumi. Atslēgas vārdi: 3 – 4 gadus veci bērni, runas attīstība, stāstītprasme, stāstījums, attēli, pirmsskolas izglītības iestāde.
dc.description.abstractAuthor: Zane Karlshofa Qualification work theme: Promoting narrative skills through pictures for 3 – 4 year olds in a preschool educational institution Study program: Preschool teacher Scientific advisor of work: Dr. paed. Baiba Kaļķe Qualification work research: How to promote narrative skills through pictures for 3 – 4 year olds in a preschool educational institution? Aim of work: research how to promote narrative skills through pictures for 3 – 4 year olds in a preschool educational institution Work tasks: 1.To analyze the theoretical literature in the aspect of the researched problem. 2.Make pilot activity about narrative skills. 3.Summarize and analyze the results. The work consists of: introduction, 2 chapters, 8 subsections, 13 pictures, 5 supplements. The first chapter analyzes the pedagogical literature about narrative skills, the peculiarities of children's age, as well as the impact of pictures on the promotion of narrative skills and the role of the teacher in the promotion of narrative skills. The second chapter analyzes the chosen methods of empirical research. Pedagogical observation is performed at the beginning of the study, a pilot activity with pictures and repeated pedagogical observation at the end of the study are performed to analyze the development of narrative skills of 3-4 year old children through pictures. As a result, the study shows that the use of pictures promotes the narrative skills for 3-4 year olds. The work consists 39 pages. Used in the work: 13 pictures, 39 literature sources, 5 supplements. Keywords: 3 – 4 year old children, speech development, narrative skills, narration, pictures, preschool educational institution.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subject3 – 4 gadus veci bērni
dc.subjectrunas attīstība
dc.subjectstāstītprasme
dc.subjectstāstījums
dc.subjectattēli
dc.titleStāstītprasmes veicināšana ar attēlu palīdzību 3 - 4 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativePromoting narrative skills through pictures for 3 - 4 year olds in a preschool educational institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record