Show simple item record

dc.contributor.advisorBaranova, Sanita
dc.contributor.authorRavinska, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:31Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:31Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85223
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57365
dc.description.abstractDarba autors: Elīna Ravinska Darba tēma: Pirmsskolas, skolas un ģimenes sadarbība pārejas posmā no pirmsskolas uz sākumskolu. Darba vadītājs: docente Dr. paed. Sanita Baranova Darba veids: kvalifikācijas darbs studiju programmā- “Pirmsskolas skolotājs”. Mērķis: Analizēt izglītības iestāžu un ģimenes sadarbības esošo situāciju un tās nepieciešamību katrai no iesaistītajām pusēm. Darbs sastāv no divām daļām ( teorētiskās un praktiskās). Teorētiskā daļā sastāv no apraksta par bērna vecumposma īpatnībām 5-6 gadu vecumā un sadarbības un saskarsmes būtību izglītības iestādēs. Praktiskajā daļā tiek veikta iesaistīto pušu anketēšana un veikta rezultātu analīze, balsoties uz sniegtajām atbildēm. Pētījuma gaitā apstiprinās izvirzītais jautājums: - Kāda vecāku un izglītības iestādes ieinteresētība savstarpēji sadarboties bērna izglītības nolūkos, kā šī sadarbība ir uzlabojama? Darbs sastāv no 44 lpp, 24 attēliem, 1 pielikuma, 18 literatūras un informācijas avotiem
dc.description.abstractWork author: Elīna Ravinska Work theme: Cooperation between pre-school, school and family in the transition from pre-school to primary school Supervisor: assistans professor Dr. paed. Sanita Baranova Work type: qualification work in the Study programme – Teacher of pre-school education Purpose: Analyze the current situation of cooperation between educational institutions and families and the need for it for each of the parties involved. The work consists of two parts ( theoretical ande practical). The theoretical part consists of a description of the peculiarities of the child's age at the age of 5-6 years and the nature of cooperation and communication in educational institutions. In the practical part, the parties are surveyed and analyzed based on the answers provided. The research confirmed the hypothesis suggested: How are parents and educational institutions interested in working together for the child's education, how should this cooperation be improved? The composition consists of 44 pages, 24 pictures, 1 annex, 18 sources of literature and information used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskola
dc.subject3.vecumposms
dc.subjectsadarbība
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectģimene
dc.titlePirmsskolas, skolas un ģimenes sadarbība pārejas posmā no pirmsskolas uz sākumskolu
dc.title.alternativeCooperation between pre-school, school and family in the transition from pre-school to primary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record