Show simple item record

dc.contributor.advisorRomenkova, Valentīna
dc.contributor.authorMoisenko, Jeļena
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:34Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:34Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85250
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57391
dc.description.abstractDarba tēma: Vārdu krājuma paplašināšana pirmsskolas vecuma bērniem ar runas traucējumiem Darba veids: Kvalifikācijas darbs Pētījuma objekts: Vārdu krājuma paplašināšana pirmsskolas vecuma bērniem Pētījuma priekšmets: Vārda krājuma veidošanas paņēmieni pirmsskolas bērniem ar runas traucējumiem Pētījuma mērķis: Noteikt iespējas pedagoģisko līdzekļu izmantošanai darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem ar runas traucējumiem Pētījuma uzdevumi: Izpētīt un analizēt literatūru par runas attīstības traucējumiem Izveidot pirmsskolas vecuma bērnu aprakstu, balstoties uz psiholoģiski- pedagoģisko literatūru Analizēt, kādā veidā ir iespējams paplašināt vārdu krājumu Apkopot un analizēt iegūtos materiālus Pētījumā piedalījās 12 bērni no X pirmsskolas. Bērnu vecums ir 4-5 gadi. Atslēgas vārdi: 4-5 gadus veci bērni, runas traucējumi, pirmsskola, vārda krājums
dc.description.abstractTheme of the work: Expansion of vocabulary for preschool children with speech disorders Type of work: Qualification work Object of research: Expansion of vocabulary for preschool children Subject of the research: Vocabulary formation methods for preschool children with speech disorders Aim of the research: To determine the possibilities of using pedagogical means to work with preschool children with speech disorders Research tasks: To study and analyze the literature on speech development disorders To create a description of preschool children based on psychological-pedagogical literature To study the real situation and model the pedagogical observation To compile and analyze the obtained materials Twelve children from pre-school X participated in the study. Children are 4-5 years old. Keywords: 4-5 years old children, speech disorders, preschool, vocabulary
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subject4-5 gadus veci berni
dc.subjectrunas traucejumi
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectvarda krājums
dc.titleVārdu krājuma paplašināšana pirmsskolas vecuma bērniem ar runas traucējumiem
dc.title.alternativeExpansion of vocabulary for preschool children with speech disordes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record