Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorOzerinska, Inguna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:34Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:34Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85251
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57392
dc.description.abstractViens no pedagoga rotaļnodarbības vadīšanas uzdevumiem ir uzturēt pietiekamu visu bērnu aktivitāti tajā, pakāpenisku kustību sarežģītību un atbilstību vecumposmam un bērnu attīstībai. Pētījuma mērķis: pētīt un izzināt, kā kombinētas kustību prasmes un aktīvās rotaļas sekmē 4-5 gadīgu bērnu fizisko attīstību. Pētījumā izmantotās metodes. Teorētiskās – literatūras analīze. Empīriskās – pedagoģiskā izmēģinājumdarbība un aptauja – anketēšana. Pētījuma datu apstrādes metodes – teorētisks apraksts, matemātiskie aprēķini sākotnējo un pētījuma beigās iegūto datu salīdzināšanai, grafiskā metode anketas rezultātu atspoguļošanai. Pētījuma izlase: X pilsētas pirmskolas izglītības iestādes 4-5 gadīgu bērnu grupa, 17 bērni, 9 meitenes, 8 zēni. 30 pedagogi. Galvenie secinājumi ir tādi, ka kustību rotaļu aktivitātes un pedagogu anketēšanu, rezultāti liecina, ka pirmskolas vecumā bērniem ir liela interese par dažādām rotaļām, līdz ar to ar to palīdzību var panākt dažādus pedagoģiskos mērķus, tai skaitā, sekmēt pamatkustību attīstību, veicinot bērnu fiziskās prasmes, kas atbilst vecuma sporta normatīviem.
dc.description.abstractOne of the tasks of an educator's play management is to maintain sufficient activity for all children, gradual complexity of movements and compliance with age and children's development. Aim of the study: to study and find out how the combined movement skills and active play promote the physical development of 4-5 year old children. Methods used in the study. Theoretical - literature analysis. Empirical - pedagogical testing and survey - questionnaire. Research data processing methods - theoretical description, mathematical calculations for comparison of initial and research data, graphical method for reflecting the results of the questionnaire. Sample of the study: X city pre-school educational institution group of 4-5 year old children, 17 children, 9 girls, 8 boys. 30 teachers. The main conclusions are that the results of movement play activities and teacher surveys show that preschool children have a great interest in various games, so they can achieve various pedagogical goals, including promoting the development of basic movements, promoting children's physical skills. that meets age sports standards.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectkombinētas
dc.subjectkustības
dc.subject4-5 gadīgi
dc.subjectbērni
dc.subjectpirmsskola
dc.titleKombinētu kustību sekmēšana pirmskolā 4-5 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativePromoting combined movements in preschool for 4-5 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record