Show simple item record

dc.contributor.advisorLāce, Inguna
dc.contributor.authorZvirgzdiņa, Ingra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:35Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:35Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85259
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57400
dc.description.abstractDarba autore. Ingra Zvirgzdiņa Darba nosaukums. Sociālo gatavību skolai veicinoša pedagogu un vecāku sadarbības organizācija pirmsskolā Darba mērķis. Teorētiski izzināt un noteikt pedagogu un vecāku sadarbības formas, kas veicina vecākā pirmsskolas vecuma bērnu sociālās gatavības veidošanos skolai Darba autore, pētot sociālo gatavību skolai veicinošu pegagogu un vecāku sadarbības organizāciju pirmskolā:  izzināja dažādu autoru skatījumā sociālās gatavības skolai raksturojumu;  analizēja septiņadīgu bērnu socializēšanos ietekmējošus faktorus;  noskaidroja pedagogu un bērnu vecāku sadarbības mērķi, uzdevumus un organizēšanu;  diagnosticēja vecākā pirmsskolas vecuma bērnu sociālo gatavību skolai;  izdarīja secinājumus un izstrādāja rekomendācijas vecākiem. Tika pieņemts, ka bērnu sociālā gatavība skolai būs sekmīga, ja:  pedagogi un vecāki izpratīs sociālās gatavības nozīmīgumu, uzsākot skolas gaitas;  būs veiksmīga pedagogu un vecāku sadarbības organizācija pirmsskolā; Lappušu skaits: 55 Pielikumu saits: 6 Izmantotās literatūras un avotu skaits: 60
dc.description.abstractAuthor of the work. Ingra Zvirgzdina Title of the work. Organization of cooperation between teachers and parents in Preschool that promotes social readiness for school. The purpose of the work. Theoretically find out and determine the forms of cooperation between teachers and parents, which promotes the development of social readiness of older preschool children for school The author of the work, researching the organization of cooperation between teachers and parents in preschool that promotes social readiness for school:  found out the characteristics of social readiness for school from the point of view of various authors;  analyzed the factors influencing the socialization of seven-year-old children;  clarified the purpose, tasks and organization of cooperation between teachers and parents of children;  diagnosed the social readiness of older pre-school children for school;  drew conclusions and developed recommendations for parents. It was assumed that children's social readiness for school would be successful if:  teachers and parents will understand the importance of social readiness when starting school;  there will be a successful organization of cooperation between teachers and parents in pre-school; Number of pages: 59 Annex site: 6 Number of used literature and sources: 60
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectBērna sociālā gatavība skolai
dc.subjectPedagogu un vecāku mijiedarbība
dc.subjectJēgpilnas un mērķtiecīgi organizētas sadarbības formas veicina bērnu sociālo gatavību skolai
dc.subjectBērnu diagnostika, anketēšana, aptauja grupu un individuālās sanāksmes, ikdienas sadarbība.
dc.titleSociālo gatavību skolai veicinoša pedagogu un bērnu vecāku sadarbības organizācija pirmsskolā
dc.title.alternativeOrganization of cooperation between teachers and parents in Preschool that promotes social readiness for school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record