Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorGibarte, Daiga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:40Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:40Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85302
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57436
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: 3-4 gadīgu bērnu kritiskās domāšanas attīstības iespējas pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Darba autore: Daiga Gibarte Pētījuma mērķis: Pētīt kritiskās domāšanas kā caurviju prasmes attīstīšanu pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Teorētiskajā daļā tika pētīta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par kritiskās domāšanas raksturojumu, tika apskatīts, kas ir kritiskā domāšana, tās skaidrojums, un kā attīstīt kritisko domāšanu pirmsskolas vecuma bērniem. Praktiskajā daļā tika izstrādāti uzdevumi kritiskās domāšanas sekmēšanai un pētīts 3- 4 gadīgu bērnu kritiskās domāšanas attīstības iespējas izstrādātajos uzdevumos. Tika veikta daļēji strukturēta intervija ar pirmsskolu pedagogiem, lai noskaidrotu viņu pieredzi par kritiskās domāšanas attīstību iespējām pirmsskolā. Kvalifikācijas darbā tika secināts, ka kritisko domāšanu 3- 4 gadus veciem bērniem ir iespējams attīstīt caur dažādiem uzdevumiem atbilstoši vecuma posmam. Darba apjoms: 48 lpp., 6 attēli, 11 tabulas, 34 literatūras avoti, 5 pielikumi. Atslēgvārdi: kritiskā domāšana pirmsskolā, kritiskās domāšanas attīstība, caurviju prasmes, 3- 4 gadus veci bērni
dc.description.abstractThe topic of the qualification work: Possibilities for the development of critical thinking in 3-4 year old children in the pre-school pedagogical process. Author of the work: Daiga Gibarte Objective of the study: To study the development of critical thinking as a cross- cutting skill in the pre-school pedagogical process. The theoretical part studied the pedagogical and psychological literature on the characteristics of critical thinking, what is critical thinking, its explanation, and how to develop critical thinking for preschool children. In the practical part, tasks for the promotion of critical thinking were developed and the possibilities of developing the critical thinking of 3-4 year old children in the developed tasks were studied. A semi- structured interview was conducted with pre-scool teachers to find out their experience of the possibilities of developing critical thinking in pre-school. In the qualification work it was coucluded that it is possible to develop critical thinking in 3-4 year old children through various tasks according to the age stage. Workload: 48 pages, 6 pictures, 11 tables, 34 literature sources, 5 annexes. Keywords: Critical thinking in preschool, development of critical thinking, cross-cutting skills, 3-4 year old children
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectkritiskā domāšana pirmsskolā
dc.subjectkritiskās domāšanas attīstība
dc.subjectcaurviju prasmes
dc.subject3- 4 gadus veci bērni
dc.title3-4 gadīgu bērnu kritiskās domāšanas attīstības iespējas pirmsskolas pedagoģiskajā procesā
dc.title.alternativePossibilities for the development of critical thinking in 3-4 year old children in the pre-school pedagogical process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record