Show simple item record

dc.contributor.advisorSiliņa-Jasjukeviča, Gunta
dc.contributor.authorHeinrihsone, Inga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:48Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:48Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85374
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57497
dc.description.abstractDarba autore ir Inga Heinrihsone. Bakalaura darba temats - Talsu novada tradicionālās kultūras apguve integrētā mācību procesā 2. klasē. Pētījuma mērķis - teorētiski un praktiski izpētīt Talsu novada tradicionālās kultūras apguves iespējas integrētās mācībās 2. klasē. Teorētiskajā daļā tika raksturotas jaunākā skolas vecumposma bērnu attīstības īpatnības, raksturota integrētā mācību būtība, apkopoti satura un metodikas teorētiskie aspekti, kā arī izveidots pārskats par Talsu novada tradicionālo kultūru. Empīriskajā daļā tika veikta intervija ar sākumskolas skolotājiem, lai noskaidrotu, vai skolotāji mācību procesā integrē mācību saturu un iekļauj Talsu novada tradicionālās kultūras elementus. Darba autore izstrādāja integrētas mācību satura nodarbības 2. klasei, katrā nodarbībā akcentējot Talsu novada tradicionālās kultūras izzināšanu. Bakalaura darba apjoms - 79 lappuses. Darbā izmantots 1 attēls un 1 tabula, darbs ietver 54 literatūras avotus un 2 pielikumus. Atslēgas vārdi sākumskola, integrēts mācību saturs, tradicionālā kultūra.
dc.description.abstractThe author of the work is Inga Heinrihsone. Work subject: learning the traditional culture of Talsi district in an integrated learning process in Grade 2. The aim of the research to study the theory and practical terms of the traditional cultural learning capabilities of the Talsi district in integrated training in Grade 2. The theoretical part of the analysis of different sources of literature described the specific features of the development of the youngest children at school, described the integrated nature of teaching, summarized theoretical aspects of content and methodology, as well as an overview of the traditional culture of Talsi district. Empirical part. An online interview with primary school teachers was conducted on the empirical part to see whether teachers integrate the teaching content and include elements of the traditional culture of the Talsi district in the learning process. The author developed integrated learning lessons for grade 2, highlighting the learning of the traditional culture of the Talsi district in each lesson. Work contains of 79 pages. The work uses 1 image and 1 table, with 54 literature sources and 2 attachments. Key words primary school, integrated learning content, traditional culture.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectIntegrētas nodarbības
dc.subjecttradicionālā kultūra
dc.subjectmācību process
dc.subjectsākumskola
dc.titleTalsu novada tradicionālās kultūras apguve integrētā mācību procesā 2. klasē
dc.title.alternativeLearning the traditional culture of Talsi district in an integrated learning process in Grade 2
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record