Show simple item record

dc.contributor.advisorIrbe, Ingrīda
dc.contributor.authorJuraševska, Kaiva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:50Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:50Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85460
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57520
dc.description.abstractDiplomdarba „Mākslinieciskās izteiksmes līdzekļu un kompozīcijas principu izpēte Demjena Hērsta gleznās vizuālās mākslas stundās 2. klasē” mērķis ir izpētīt D.Hērsta gleznās izmantotos mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus un kompozīcijas principus, to pielietošanas iespējas vizuālās mākslas stundās 2. klasē. Darba uzdevumi: izpētīt D.Hērsta gleznās izmantotos mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus un kompozīcijas paņēmienus; noskaidrot sākumskolas vecuma bērniem raksturīgās attīstības pazīmes un īpatnības; izveidot un ar piemērotu pedagoģisko metožu palīdzību realizēt vizuālās mākslas programmas saturam atbilstošu uzdevumu kopu; apkopot un analizēt iegūtos rezultātus. Diplomdarba nobeigumā iekļauti pētījuma rezultāti, secinājumi un darbā gūtās atziņas. Pielikumā pievienoti stundās izmantotie vizuālie uzskates materiāli, uzdevumu kopa, vērtēšanas sistēma un skolēnu darbu fotogrāfijas.
dc.description.abstractThe aim of the thesis “A Research of the Formal Elements of Art and Principles of Composition in Damien Hirst’s Paintings in 2nd grade Art Lessons” is to explore and implement the main formal elements of art and principles of composition used by Damien Hirst in 2nd grade art lessons. In order to achieve the aim of the study the following tasks were set: to explore the means of composition and formal elements of art in D.Hirst’s paintings in the context of contemporary conceptual art scene; to determine and understand the features and peculiarities of the development of primary school aged children; to study the requirements and content of the basic education standard and art lesson program guidelines; to develop and implement a suitable set of tasks using appropriate methods of learning; to grade, analyse and summarize the results obtained by the study. The main findings, results, and conclusions are included at the end of the thesis. The appendix of the thesis holds: visual materials used during classwork; the set of tasks developed and implemented in this study; system of evaluation and grading, and photos of student’s study process and results.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectDemjens Hērsts
dc.subjectkrāsa
dc.subjectforma
dc.subjectkompozīcija
dc.subjectritms
dc.titleMākslinieciskās izteiksmes līdzekļu un kompozīcijas principu izpēte Demjena Hērsta gleznās vizuālās mākslas stundās 2. Klasē
dc.title.alternativeA Research of the Formal Elements of Art and Principles of Composition in Damien Hirst’s Paintings in 2nd grade Art Lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record