Show simple item record

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilze
dc.contributor.authorAlberga, Baiba
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:51Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:51Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85467
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57527
dc.description.abstractDarba autore: Baiba Alberga Darba tēma: Izziņas prasmju sekmēšana rīta pastaigas laikā pirmsskolas izglītības 3.posmā. Pētījuma mērķis: izpētīt pirmsskolas izglītības 3.vecuma posma bērnu izziņas prasmju sekmēšanu rīta pastaigas laikā. Darba teorētiskajā daļā tika analizēta un pētīta informācija par pirmsskolas izglītību un tās mērķiem attiecīgajā vecuma posmā, izziņas jeb kognitīvajiem procesiem, rīta pastaigu kā organizācija formu pirmsskolā, nodarbību organizēšanu āra vidē un rotaļu nozīmi pirmsskolā. Darbā ir aprakstīti rīta pastaigas kā organizācijas formas pirmsskolā pieci galvenie uzdevumi – darbs dabā, kustību rotaļa / aktivitāte, vērojums, eksperiments un brīvā aktivitāte. Katrs no šiem uzdevumiem darbā ir aprakstīts sīkāk, definēts un papildināts ar praktiskiem piemēriem. Darba praktiskajā daļā tiek veikts vērojums – tiek vēroti bērni un to rīcība pirms un pēc rīta pastaigas organizēšanas, tiek salīdzināti iegūtie rezultāti un veikti secinājumi par to, ko bērniem dod rīta pastaiga un kā tā sekmē bērnu izziņas veidošanos. Darba apjoms: 46 lapaspuses, tajā ir ievietoti 7 attēli, 4 tabulas, 2 diagrammas, pievienots 1 pielikums. Darba atslēgvārdi: izziņa, rotaļa, rīta pastaiga, vērojums, eksperiments, darbs.
dc.description.abstractAuthor of the work: Baiba Alberga Subject of work: Promotions of cognitive skills during the morning walks in the 3rd stage of pre-school education. The aim of the study is to explore the promotions of cognitive skills during the morning walks in the 3rd stage of pre-school education. The theoretical part of the work analysed and studied information on pre-school education and its objectives at the relevant age stage, cognitive processes, morning walks as an organisation in pre-school, organize lessons outside and the role of playing in pre-school. This paper describes the five main tasks of morning walking as a form of organization in preschool - work in nature, movement play / activity, sightseeing, experiment and free activity. Each of these tasks is described in more detail in the work, defined and supplemented with practical examples. In the practical part of the work, the observation is carried out - the children and their actions before and after the morning walk are organized, the results obtained are compared and the conclusions reached on what is given to children in the morning walk and how it contributes to the formation of the child's consciousness. Volume of work: 46 pages, 7 pictures, 4 tables, 2 charts, 1 attachment. Keywords: cognition, play, morning walk, sightseeing, experiment, work.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectIzziņa
dc.subjectRotaļa
dc.subjectRīta pastaiga
dc.subjectVērojums
dc.subjectEksperiments
dc.titleIzziņas prasmju sekmēšana rīta pastaigas laikā pirmsskolas izglītības 3.posmā
dc.title.alternativePromotions of cognitive skills during the morning walks in the 3rd stage of pre-school education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record