Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorNungure-Drava, Mendija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:54Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:54Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85488
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57545
dc.description.abstractTēma: Šķēršļu josla kā fiziskās aktivitātes ierosinātāja grupas telpā 3-4 gadus veciem bērniem. Aktualitāte: Fiziskās aktivitātes mūsdienās ir ļoti būtiskas, jo tas veicina bērna fizisko attīstību. Šķēršļu josla ir, ne tikai kā fiziskā aktivitāte, bet arī izklaide, ko bērni ļoti labprāt veic. Sporta nodarbībām nevajag notikt tikai sporta telpās, jo ar radošumu un idejām var izpausties arī grupas telpās. Ja pietiekami bieži tiks veiktas fiziskās aktivitātes, tad bērniem tas noteikti radīs pieradumu un vēlmi pēc iespējas vairāk tajā iesaistīties. Darba mērķis: Noskaidrot šķēršļu joslas izveides, plānošanas, organizēšanas, vadīšanas iespējas grupas telpās, lai veicinātu 3-4 gadus vecu bērnu fizisko aktivitāti. • Pētījuma metodes: Tika izanalizēta literatūra par izmantotajām pedagoģiskajām metodēm (pedagoģiskais novērojums, pedagoģiskais eksperiments), analizētas pētījumā izmantotās šķēršļu joslas un ievākti empīriskie dati, lai veiktu to analīzi. Secinājumi: 3-4 gadus veci bērni ir ļoti kustīgi un zinātkāri, tāpēc ir būtiski atcerēties, ka šķēršļu joslas ir viens no veidiem kā pedagogs var veicināt bērna attīstību, emocionālo stabilitāti, savu prasmju apzināšanos. Atslēgas vārdi: Fiziskās aktivitātes, šķēršļu josla, grupas telpa.
dc.description.abstractSubject: Indoor obstacle course as initiator of physical activity at group’s room for 3-4 years old children. Topicality: Physical activity is very important nowadays, because it promotes the child's physical development. The obstacle course is not just a physical activity, but also a for of entertainment that children are very willing to do. Sports activities do not have to take place only in sports premises because creativity and ideas can also be expressed in group space. If physical activities are performed often enough, it will definitely create an habit for children and desire to take part in it even more. Purpose: To find out the creation, planning, organizing, managing abilities of an obstacle course inside the group space in order to promote 3-4 year old children physical development. •Research methodology: The literature on these pedagogical methods was analyzed (pedagogical observation, pedagogical experiment), the obstacle courses used in the method were analyzed and empirical data were collected to perform their analysis. Conclusions: 3-4 year old children are very mobile and curious, so it is worth remembering that obstacle courses are one of the ways in which a teacher can promote a child's development as well as their emotional stability and awareness of their skills. Keywords: Physical activities, obstacle course, group space.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectBērni
dc.subjectfiziskās aktivitātes
dc.subjectšķēršļu josla
dc.subjectgrupas telpa
dc.titleŠķēršļu josla kā fiziskās aktivitātes ierosinātāja grupas telpā 3-4 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeIndoor obstacle course as initiator of physical activity at group's room for 3-4 years old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record