Matemātisko priekšstatu veidošana individuālajās korekcijas nodarbībās pirmsskolā 5-6 gadus veciem bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem
Author
Jaunākā, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Cibiņa, Vineta
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba nosaukums: Matemātisko priekšstatu veidošana individuālajās korekcijas nodarbībās pirmsskolā 5-6 gadus veciem bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem Darba autore: Ieva Jaunākā Darba zinātniskā vadītāja: Mg. paed. Vineta Cibiņa Darba mērķis: izpētīt matemātisko priekšstatu veidošanas iespējas 5 – 6 gadus veciem bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem individuālajās nodarbībās. Darba struktūra: 58 lapas, 16 attēli, 2 tabulas, 5 pielikumi. Pētījuma teorētiskajā daļā: autore analizēja un skatīja teorētisko literatūru par bērnu vispārīgu attīstību, kā arī bērnu ar jauktiem attīstības traucējumiem attīstības un mācīšanās īpatnībām 5-6 gadu vecumā. Pētījuma praktiskajā daļā: autore veica bērnu sākotnējo izpēti, pedagoģisko novērošanu, koriģējoši attīstošo darbību un iegūto datu apstrādi un atspoguļošanu. Atslēgas vārdi: matemātiskie priekšstati, jaukti attīstības traucējumi, 5 ─ 6 gadus veci bērni. Thesis title: The formation of the mathematical notions in the individual correction lessons in preschool for 5 to 6 years old children with mixed developmental disorders. Thesis author: Ieva Jaunaka Thesis supervisor: Mg. paed. Vineta Cibina Thesis assignment: to research the possibilities of formation mathematical notions for 5 to 6 years old children with mixed developmental disorders in individual lessons. Structure of thesis: 58 pages, 16 figures, 2 tables, 5 appendices. A theoretical basis of the research: the author analysed and reviewed the theoretical literature about the general development of children, as well as the development and learning characteristics of children with mixed developmental disorders at the age of 5 to 6 years. A practical basis of the research: the author researched and collect data of initial children, pedagogical observation, corrective developmental trainings, processing and presentation of the data. Keywords: mathematical notions, mixed developmental disorders, 5 to 6 years old children.