Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorCibiņa, Vineta
dc.contributor.authorJaunākā, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:55Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:55Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85516
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57558
dc.description.abstractDiplomdarba nosaukums: Matemātisko priekšstatu veidošana individuālajās korekcijas nodarbībās pirmsskolā 5-6 gadus veciem bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem Darba autore: Ieva Jaunākā Darba zinātniskā vadītāja: Mg. paed. Vineta Cibiņa Darba mērķis: izpētīt matemātisko priekšstatu veidošanas iespējas 5 – 6 gadus veciem bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem individuālajās nodarbībās. Darba struktūra: 58 lapas, 16 attēli, 2 tabulas, 5 pielikumi. Pētījuma teorētiskajā daļā: autore analizēja un skatīja teorētisko literatūru par bērnu vispārīgu attīstību, kā arī bērnu ar jauktiem attīstības traucējumiem attīstības un mācīšanās īpatnībām 5-6 gadu vecumā. Pētījuma praktiskajā daļā: autore veica bērnu sākotnējo izpēti, pedagoģisko novērošanu, koriģējoši attīstošo darbību un iegūto datu apstrādi un atspoguļošanu. Atslēgas vārdi: matemātiskie priekšstati, jaukti attīstības traucējumi, 5 ─ 6 gadus veci bērni.
dc.description.abstractThesis title: The formation of the mathematical notions in the individual correction lessons in preschool for 5 to 6 years old children with mixed developmental disorders. Thesis author: Ieva Jaunaka Thesis supervisor: Mg. paed. Vineta Cibina Thesis assignment: to research the possibilities of formation mathematical notions for 5 to 6 years old children with mixed developmental disorders in individual lessons. Structure of thesis: 58 pages, 16 figures, 2 tables, 5 appendices. A theoretical basis of the research: the author analysed and reviewed the theoretical literature about the general development of children, as well as the development and learning characteristics of children with mixed developmental disorders at the age of 5 to 6 years. A practical basis of the research: the author researched and collect data of initial children, pedagogical observation, corrective developmental trainings, processing and presentation of the data. Keywords: mathematical notions, mixed developmental disorders, 5 to 6 years old children. 
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectmatemātiskie priekšstati
dc.subjectjaukti attīstības traucējumi
dc.subject5 ─ 6 gadus veci bērni
dc.subjectpirmsskola
dc.titleMatemātisko priekšstatu veidošana individuālajās korekcijas nodarbībās pirmsskolā 5-6 gadus veciem bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem
dc.title.alternativeThe formation of the mathematical notions in the individual correction lessons in preschool for 5 to 6 years old children with mixed developmental disorders
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию