Показать сокращенную информацию
Rīta aplis kā mācību organizācijas veids 4 gadīgiem bērniem
dc.contributor.advisor | Margeviča- Grinberga, Ieva | |
dc.contributor.author | Pērkone, Māra | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2022-05-27T12:29:56Z | |
dc.date.available | 2022-05-27T12:29:56Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | 85519 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57559 | |
dc.description.abstract | Kursa darba tēma: Rīta aplis, kā mācību darba organizācijas veids 4 gadīgiem bērniem. Darba autors: Māra Pērkone Darba vadītāja: Dr. paed Ieva Margēviča-Grinberga Darba apjoms: 49. lpp., 26 literatūras un avotu vienības, 4 pielikumi Atslēgas vārdi: Izglītība, bērna attīstība, rīta aplis, domu kartes, runājošā siena. Kursa darbā veikts teorētisks pētījums un literatūras analīze par akcentu un vērtību maiņu izglītības sistēmā, gan Latvijas, gan pasaules mērogā. Tika pētīti literatūras avoti, kas apstiprināja “rīta apli”, kā svarīgu dienas darba sastāvdaļu. Literatūrā tika meklēti apstiprinājumi darba metodēm, kuras izmantot rīta aplī, metodēm, kuras viss labāk motivē bērnus radošai darbībai un savu domu izteikšanai, virzot bērnus pašvadītas mācīšanās virzienā. Teorijas par darba metodēm rīta aplī tika pārbaudītas praktiski. | |
dc.description.abstract | Course Work Theme: Morning Circle, as a type of teaching work organisation for 4 year olds. Author of the work: Māra Pērkone Head of work: Dr. paed Ieva Margēviča-Grinberga Volume of work: 49.p units of literature and 26 sources, 4 attachments Key words: Education, child development, morning circle, thought cards, talking wall. A theoretical study and literature analysis of the exchange of accents and values in the education system has been performed in the course, both at Latvian and global level. Sources of literature confirmed the “morning circle” as an important part of the day’s work were studied. The literature sought approvals for working methods to be used in the morning circle, for methods that motivate children for creative activity and for expressing their thoughts by directing children towards self-directed learning. Theories about working methods were tested practical in the morning circle. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | Izglītība | |
dc.subject | bērna attīstība | |
dc.subject | rīta aplis | |
dc.subject | domu kartes | |
dc.subject | runājošā siena | |
dc.title | Rīta aplis kā mācību organizācijas veids 4 gadīgiem bērniem | |
dc.title.alternative | Morning circle as a type of educational organization for 4-year-old children | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
Файлы в этом документе
Данный элемент включен в следующие коллекции
-
Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]
IEROBEŽOTAS PIEKĻUVES KOLEKCIJA. PILNTEKSTS PIEEJAMS LU STUDENTIEM U.C. PERSONĀLAM.