Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorPērkone, Māra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:56Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:56Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85519
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57559
dc.description.abstractKursa darba tēma: Rīta aplis, kā mācību darba organizācijas veids 4 gadīgiem bērniem. Darba autors: Māra Pērkone Darba vadītāja: Dr. paed Ieva Margēviča-Grinberga Darba apjoms: 49. lpp., 26 literatūras un avotu vienības, 4 pielikumi Atslēgas vārdi: Izglītība, bērna attīstība, rīta aplis, domu kartes, runājošā siena. Kursa darbā veikts teorētisks pētījums un literatūras analīze par akcentu un vērtību maiņu izglītības sistēmā, gan Latvijas, gan pasaules mērogā. Tika pētīti literatūras avoti, kas apstiprināja “rīta apli”, kā svarīgu dienas darba sastāvdaļu. Literatūrā tika meklēti apstiprinājumi darba metodēm, kuras izmantot rīta aplī, metodēm, kuras viss labāk motivē bērnus radošai darbībai un savu domu izteikšanai, virzot bērnus pašvadītas mācīšanās virzienā. Teorijas par darba metodēm rīta aplī tika pārbaudītas praktiski.
dc.description.abstractCourse Work Theme: Morning Circle, as a type of teaching work organisation for 4 year olds. Author of the work: Māra Pērkone Head of work: Dr. paed Ieva Margēviča-Grinberga Volume of work: 49.p units of literature and 26 sources, 4 attachments Key words: Education, child development, morning circle, thought cards, talking wall. A theoretical study and literature analysis of the exchange of accents and values in the education system has been performed in the course, both at Latvian and global level. Sources of literature confirmed the “morning circle” as an important part of the day’s work were studied. The literature sought approvals for working methods to be used in the morning circle, for methods that motivate children for creative activity and for expressing their thoughts by directing children towards self-directed learning. Theories about working methods were tested practical in the morning circle.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectIzglītība
dc.subjectbērna attīstība
dc.subjectrīta aplis
dc.subjectdomu kartes
dc.subjectrunājošā siena
dc.titleRīta aplis kā mācību organizācijas veids 4 gadīgiem bērniem
dc.title.alternativeMorning circle as a type of educational organization for 4-year-old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record