Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Daiga
dc.contributor.authorAksenova, Sofja
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:56Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:56Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85521
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57561
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: 3-4 gadu vecu bērnu sensorā attīstība īstenojot dabaszinātņu jomas saturu pirmsskolā. Darba autore: Sofja Aksenova Zinātniskā vadītāja: dr.paed., doc. Daiga Kalniņa Pētījuma mērķis: Pētīt 3-4 gadu vecu bērnu sensoro attīstību dabaszinātņu jomas rotaļnodarbībās pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma priekšmets: 3-4 gadu vecu bērnu sensorā attīstība. Pētījuma objekts: dabaszinātņu jomas rotaļnodarbības pirmsskolas izglītības iestādē. Darba saturs: 40lpp., 4 tabulas, 10 attēli. Kvalifikācijas darbā ir veikts teorētiskais un praktiskais pētījums par iespēju izmantot dabaszinātņu jomas rotaļnodarbības sensorās attīstības veicināšanai. Darbā tika analizēta atbilstoša literatūra. Praktiskajā daļā atspoguļoti iegūtie rezultāti bērnu sensorās attīstības sākumā un beigās. Atslēgvārdi: sensorā attīstība, 3 – 4 gadus veci bērni, dabaszinātņu joma, attīstība.
dc.description.abstractQualification work topic: sensory development of 3-4 years olds in pre-school science Author of the paper: Sofja Aksenova Consultant of the paper: Dr.paed., doc. Daiga Kalniņa Objective of the research: To study the sensory development of 3-4 year old children in the field of science in pre-school education. Subject of the research: Sensory development of 3-4 year old children. Object of the research: Game in the field of sciences in a pre-school. Volume of the paper: 40 pages, 4 tables, 10 pictures. Theoretical and practical research on the possibility to use the field of sciences to promote the sensory development of lessons has been performed in the qualification work. Theoretical part of the paper contains review of relevant literature. The practical part reflects the results obtained at the beginning and end of children's sensory development.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectsensorā attīstība
dc.subject3-4 gadus veci bērni
dc.subjectdabaszinātņu joma
dc.subjectattīstība
dc.title3-4 gadu vecu bērnu sensorā attīstība īstenojot dabaszinātņu jomas saturu pirmsskolā
dc.title.alternativeSensory development of 3-4 year olds in pre-school science
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record