Show simple item record

dc.contributor.advisorUrdziņa-Deruma, Māra
dc.contributor.authorDeviķe, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:56Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:56Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85529
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57566
dc.description.abstractDeviķe I. (2021) Bērnu radošās darbības veicināšana tehnoloģiju mācību jomā darbā ar papīru pirmsskolas izglītības 2.posmā. Kvalifikācijas darbs, 47 lpp., 9 att., 8 tab., 60 avoti. Darbā aplūkots teorētiskais ietvars radošas darbības veicināšanai pirmsskolas izglītības 2.posmā pirmsskolā. Darba mērķis - pētīt pedagoģiskos nosacījumus pirmsskolēnu radošās darbības veicināšanai tehnoloģiju mācību jomā pirmsskolas izglītības 2.posmā Pētījuma metodes - darbā izmantota literatūras analīzes, pedagoģiskā novērošanas, pārrunu un aptaujas metodes. Teorētiskās metodes: Pedagoģiskās literatūras un citu resursu analīze. Empīriskās metodes: Pedagoģiskā novērošana; Pārrunas ar bērniem; Pedagogu aptauja. Matemātiskās statistikas metodes Galvenie rezultāti parāda, ka bērnu radošu darbību veicina pedagoga sniegtais atbalsts brīvai pašizpausmei, radot bērnā drošības izjūtu un pārliecību par paveiktā nozīmību. Tomēr daļai bērnu sākotnēja radošā darbība veicas labāk, ja tā ir orientēta uz konkrēta mērķa sasniegšanu.
dc.description.abstractDeviķe I. (2021) The promotion of children’s creative activities in the technological field of studies by working with paper in the 2nd stage of preschool education. A qualification work, 47 pages, 9 images, 8 tables, 60 sources. The theoretical framework of promoting children’s creative activities in the 2nd stage of preschool education is discussed in the work. Aim of the work – to research pedagogical conditions for the promotion of children’s creative activities in the technologhical field of study. Methods – literature analysis, pedagogical observation, discussion and survey methods have been used in the work: Theoretical methods: Analysis of pedagogical literature and other resources; Empirical methods: Pedagogical observation; Discussion with children; Teacher survey. Mathematical statistics methods were used for data analysis. The main results show, that children’s creative activities are promoted by support for freedom of self-expression given by a teacher, which creates a sense of security for the child and confidence about the importance of the work done. However, for a part of the children, the initial creative activity proved to be more successful, if it was aimed to achieve a certain goal.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectdarbs ar papīru
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectradošā darbība
dc.subjecttehnoloģiju mācību joma
dc.titleBērnu radošās darbības veicināšana tehnoloģiju mācību jomā darbā ar papīru pirmsskolas izglītības 2. posmā
dc.title.alternativeThe promotion of creative activities for children in the field of technology studies working with paper at 2nd stage of preschool education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record