Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorJaščenko, Veronika
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:57Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:57Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85534
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57570
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore: Veronika Jaščenko. Kvalifikācijas darba temats: „Latviešu tautas kustību rotaļu izmantošana saskarsmes prasmju veicināšanai bērniem pirmsskolas izglītības 2.posmā.” Mērķis: Noskaidrot teorētiski un praktiski 3-4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju veicināšanas iespējas ar latviešu tautas kustību rotaļu palīdzību. Kvalifikācijas darbā pirmajā nodaļā aplūkoti saskarsmes prasmes raksturojums, ka arī bērnu attīstības raksturojums 3 - 4 gadu vecumā, balstoties uz pedagogu, psihologu un filozofu atziņām. Kvalifikācijas darbā otrajā nodaļā darba autore izpēta kustību rotaļas iespējas bērnu attīstības jautājumā. Aplūko kustību rotaļas vadīšanas algoritmu, ka arī izpēta latviešu tautas kustību rotaļas pamatlikumus. Kvalifikācijas darbā trešajā nodaļā tika veikts empīriskais pētījums. Pētījuma mērķis bija noskaidrot kā ar latviešu tautas kustību rotaļu palīdzību var veicināt bērnu saskarsmes prasmes attīstību pirmsskolas izglītības 2. posmā. Sakumā tika izvērtēts bērnu saskarsmes prasmes līmenis pirms pētījuma sākšanas un pievienots pētāmo bērnu raksturojums. Pedagoģiskais process tika organizēts tāda veidā, lai būtu iespēja novērot bērnu saskarsmes prasmes attīstību latviešu tautas kustību rotaļās. Rezultāta izvērtēšana. Atslēgas vārdi: folklora, kustību rotaļa, latviešu tautas kustību rotaļas, saskarsme, pirmsskolas izglītības 2. posms. Kvalifikācijas darba struktūra: 44 lappuses, 9 diagrammas, 5 pielikumi. Izmantoti 31 informācijas avoti.
dc.description.abstractAuthor of the qualification paper: Veronika Yashchenko. The topic of the qualification paper: "Use of Latvian folk movement games to promote communication skills of children in the 2nd stage of pre-school education." The aim: To find out the possibilities of promoting the communication skills of 3-4 year old children theoretically and practically with the help of Latvian folk movement games. The first chapter of the qualification paper deals with the characteristics of communication skills, as well as the characteristics of children 's development at the age of 3 - 4 years, based on the knowledge of teachers, psychologists and philosophers. In the second chapter of the qualification paper, the author of the paper researches the possibilities of movement play in the issue of children's development. Examines the algorithm of movement play control, and also studies the basic laws of Latvian folk movement play. An empirical study was conducted in the third chapter of the qualification work. The aim of the research was to find out how the development of children's communication skills in the second stage of pre-school education can be promoted with the help of Latvian folk movement games. Initially, the level of children's communication skills was assessed before starting the study and the characteristics of the studied children were added. The pedagogical process was organized in such a way that it would be possible to observe the development of children's communication skills in the games of the Latvian national movement. Evaluation of the result. Keywords: folklore, movement game, Latvian folk movement games, communication, 2nd stage of pre-school education. Qualification work composition: 38 pages, 9 diagrams, 5 appendices. 31 sources of information were used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectfolklora
dc.subjectkustību rotaļa
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectlatviešu tautas kustību rotaļas
dc.subjectpirmsskolas izglītības 2. posms
dc.titleLatviešu tautas kustību rotaļu izmantošana saskarsmes prasmju veicināšanai bērniem pirmsskolas izglītības 2.posmā
dc.title.alternativeUse of Latvian folk movement games to promote communication skills for children in 2nd stage of pre-school education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record