Show simple item record

dc.contributor.advisorMeņģelsone, Aiga
dc.contributor.authorRosuščana, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:30:01Z
dc.date.available2022-05-27T12:30:01Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85577
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57598
dc.description.abstractDarba autore – Kristīne Rosuščana Darba tēma - Rotaļa kā sociālo prasmju attīstītāja 3-4 gadus veciem bērniem Darba mērķis - Teorētiski apzināt un praktiski izpētīt rotaļu kā sociālo prasmju attīstītāju 3-4 gadus veciem bērniem. Darba teorētiskajā daļā tika pētīta un analizēta sociālo prasmju nozīme, raksturojums un tā ietekme uz cilvēka dzīvi. Tika veikta analīze par rotaļu nozīmi, to īpašības, funkcijas un iedalījumu, kā arī tika pētīts 3 – 4 gadu vecu bērnu psiholoģiskais raksturojums. Teorētiskās daļas pamatā tika izmantota pedagogu literatūra un psihologu pētījumi. Darba empīriskajā daļā tika pētīta rotaļu ietekme uz 3 – 4 gadu vecu bērnu sociālo prasmju attīstību. Tika izvērtētas esošās bērnu sociālās prasmes, veiktas mērķtiecīgas rotaļas un vēlāk atkārtoti izvērtētas bērnu sociālās prasmes, vadoties pēc sākotnējiem kritērijiem. Darbs sastāv no 38 lapaspusēm, 4 tabulām, 1 formulas, 3 attēliem, tika pielietoti 30 informācijas avoti un izveidoti 3 pielikumi.
dc.description.abstractThe author of the work – Kristīne Rosuščana Work title - Game as a social skill development for 3 - 4 year old children. Aim of the work - Theoretically identify and do practical explore - play as a developer of social skills for 3-4 year olds. In the theoretical part of the work was studied and analyzed the meaning of social skills, its characteristics and impact on human life. Was analyzed the meaning of children's games, games characteristics, functions, classification and games meaning for 3-4 year olds. The theoretical part was based on teachers' literature and scientific researches done by psychologists. In the empirical part of the work was studied the impact of games on the development of social skills of 3-4 year olds. At start, the level of children's social skills was determined, then purposeful children's games have been performed, and at the end, the level of children's social skills was determined again based on initial criteria. The work is developed on 38 pages and contains 4 tables, 1 formula, 3 pictures, 30 sources of information and 3 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectsociālās prasmes
dc.subjectrotaļa
dc.subjectbērns
dc.subjectpedagoģija
dc.titleRotaļa kā sociālo prasmju attīstītāja 3-4 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeGame as a social skill development for 3-4 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record