• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sākumskolas pedagogu un vecāku attieksme pret kombinētā mācību modeļa ieviešanu sākumskolā

Thumbnail
View/Open
299-86196-Bondare-Gailite_Indra_ib12054.pdf (2.146Mb)
Author
Bondare-Gailīte, Indra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Rubene, Zanda
Date
2022
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darba tēma “Kombinētās mācības sākumskolā” Pētījuma mērķis: noskaidrot sākumskolas pedagogu un skolēnu vecāku viedokli par kombinēto mācību modeļa ieviešanas lietderību sākumskolā Maģistra darbs sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas, kur pirmajā daļā tiek analizētas teorētiskās nostādnes par kombinēto mācību modeli, bet praktiskā daļā noskaidrots pedagogu un vecāku viedoklis par kombinētajām mācībām sākumskolā. Pētījumā piedalījās 28 sākumskolas pedagogi un 79 sākumskolas skolēni vecāk, kuriem e klases mācību vidē tika izsūtītas google vidē veidotas anketas. Pētījuma rezultātā tika noskaidrots, ka sākumskolas skolēni nav pilnībā gatavi iesaistīties kombinētajā mācību modelī, kā ari paši pedagogi tam nav pilnībā gatavi, bet vecāki norāda, ka kombinētais mācību modelis sākumskolas skolēniem ir nejēdzīgs, tas ir realizējams tikai īpašas nepieciešamības gadījumā. Atslēgas vārdi: kombinētais mācību modelis, sākumskola, sākumskolas pedagogi, sākumskolēni, vecāki Maģistra darba apjoms: 76 lpp., 39 attēli, 8 tabulas un 59 literatūras avoti.
 
Master's Work Theme “Blended Training in Primary School.” Objective of the study: clarify the opinion of primary school teachers and childrens on the usefulness of introducing a combined learning model in primary school. The master's work consists of a theoretical and practical part, where the first part analyses theoretical guidelines on the blended learning model, while a practical part clarifies the views of teachers and parents on combined training in primary school. The study involved 28 primary school teachers and 79 primary school pupils who received google questionnaires in the e-class learning environment. The study showed that primary school childrens are not fully prepared to participate in the blended learning model, as well as teachers themselves, but parents point out that the blended school model for primary school childrens is preposterous, which can only be achieved if needed. Key words: combined curriculum, primary school, primary school teachers, primary school childrens, parents Master's Work Count: 76 pages, 39 pictures, 8 tables and 59 literature sources.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57717
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV