• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Satura mārketinga pielietojums Liepājas un Siguldas pilsētu mārketinga kontekstā

Thumbnail
View/Open
303-85653-Turiscevs_Kristaps_kt18020.pdf (3.849Mb)
Author
Turiščevs, Kristaps
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2022
Metadata
Show full item record
Abstract
Kristapa Turiščeva bakalaura darba tēma ir “Satura mārketinga pielietojums Liepājas un Siguldas pilsētu mārketinga kontekstā”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz satura un pilsētas mārketinga teorētiskām atziņām, kā arī veiktā pētījuma rezultātiem, izanalizēt satura mārketinga pielietojumu Liepājas un Siguldas pilsētu mārketinga kontekstā, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus satura mārketinga pilnveidošanai vadības un organizēšanas aspektā. Darba pirmajā nodaļā tiks pētīta satura mārketinga būtība, otrajā daļā tiks raksturots pilsētas mārketings un analizēts abu pilsētu satura mārketings. Trešajā nodaļā ar daļēji strukturētas intervijas un anketas palīdzību tiks veikts pētījums par satura mārketinga īstenošanu Liepājas un Siguldas pilsētu mārketinga kontekstā. Darba apjoms: 80 lpp., 14 attēli un 6 pielikumi.
 
Kristaps Turiščevs' bachelor thesis is “Content Marketing Use in the Context of City Marketing in Liepaja and Sigulda”. The thesis aims to analyse the application of content marketing in the marketing of Liepaja and Sigulda, to reveal weaknesses and provide suggestions for improving content marketing in terms of management and organisation, based on the theoretical knowledge of content and city marketing, as well as on the results of the conducted research. Chapter 1 will explore the essence of content marketing, chapter 2 will describe city marketing and analyse content marketing in both cities. In chapter 3, through semi-structured interviews and a survey, a study will be conducted on the usage of content marketing in the context of city marketing in Liepaja and Sigulda. The research contains 80 pages, 14 images, and 6 appendices.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57853
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV