Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorTuriščevs, Kristaps
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:30:49Z
dc.date.available2022-05-27T12:30:49Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85653
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57853
dc.description.abstractKristapa Turiščeva bakalaura darba tēma ir “Satura mārketinga pielietojums Liepājas un Siguldas pilsētu mārketinga kontekstā”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz satura un pilsētas mārketinga teorētiskām atziņām, kā arī veiktā pētījuma rezultātiem, izanalizēt satura mārketinga pielietojumu Liepājas un Siguldas pilsētu mārketinga kontekstā, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus satura mārketinga pilnveidošanai vadības un organizēšanas aspektā. Darba pirmajā nodaļā tiks pētīta satura mārketinga būtība, otrajā daļā tiks raksturots pilsētas mārketings un analizēts abu pilsētu satura mārketings. Trešajā nodaļā ar daļēji strukturētas intervijas un anketas palīdzību tiks veikts pētījums par satura mārketinga īstenošanu Liepājas un Siguldas pilsētu mārketinga kontekstā. Darba apjoms: 80 lpp., 14 attēli un 6 pielikumi.
dc.description.abstractKristaps Turiščevs' bachelor thesis is “Content Marketing Use in the Context of City Marketing in Liepaja and Sigulda”. The thesis aims to analyse the application of content marketing in the marketing of Liepaja and Sigulda, to reveal weaknesses and provide suggestions for improving content marketing in terms of management and organisation, based on the theoretical knowledge of content and city marketing, as well as on the results of the conducted research. Chapter 1 will explore the essence of content marketing, chapter 2 will describe city marketing and analyse content marketing in both cities. In chapter 3, through semi-structured interviews and a survey, a study will be conducted on the usage of content marketing in the context of city marketing in Liepaja and Sigulda. The research contains 80 pages, 14 images, and 6 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectsatura mārketings
dc.subjectpilsētas mārketings
dc.subjectvadība
dc.subjectorganizēšana
dc.subjectLiepāja
dc.titleSatura mārketinga pielietojums Liepājas un Siguldas pilsētu mārketinga kontekstā
dc.title.alternativeContent Marketing Use in the Context of City Marketing in Liepaja and Sigulda
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record