Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnača, Līva
dc.contributor.authorBateņina, Justīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:31:34Z
dc.date.available2022-05-27T12:31:34Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86098
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/58013
dc.description.abstractBakalaura darba “VAS starptautiskās lidostas “Rīga” komunikācija sociālajos tīklos “Facebook” un “Instagram” covid-19 izplatības laikā” mērķis ir noskaidrot VAS starptautiskās lidostas “Rīga” komunikāciju sociālajos tīklos “Facebook” un “Instagram” laikā, kad covid-19 pandēmijas dēļ tika ierobežota aviosatiksme. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīti tādi jēdzieni kā komunikācija, sociālie tīkli un sociālie mediji, sociālo tīklu platforma “Facebook”, sociālo tīklu platforma “Instagram”, mārketinga komunikācija sociālajos tīklos. Bakalaura darba pētījuma veikšanai tika izmantotas trīs pētniecības metodes: kontentanalīze, interneta aptauja, daļēji strukturēta intervija. Darbā iegūtie secinājumi liecina, ka VAS starptautiskās lidostas “Rīga” komunikācija sociālajos tīklos “Facebook” un “Instagram” ir bijusi nepārāk aktīva, kas norāda uz to, ka netika publicēta aktuālākā informācija, sekotājiem informācija ir bijusi grūti sasniedzama.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis “Communication of SJSC Riga International Airport on social networks“ Facebook ”and“ Instagram ”during the spread of covid-19” aims to find out the communication of SJSC Riga International Airport on social networks “Facebook” and “Instagram” during to covid-19 pandemics when air traffic was restricted. The theoretical part of the work deals with such concepts as communication, social networks and social media, social networking platform “Facebook”, social networking platform “Instagram”, marketing communication in social networks. Three research methods were used to conduct the research of the bachelor's thesis: content analysis, internet survey, semi-structured interview. The conclusions obtained in the work show that the communication of SJSC Riga International Airport on the social networks “Facebook” and “Instagram” has not been too active, which indicates that the most up-to-date information was not published, the information was difficult for followers to reach.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectlidosta
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectsociālie tīkli
dc.subjectairport
dc.subjectsocial networks
dc.titleVAS starptautiskās lidostas "Rīga" komunikācija sociālajos tīklos "Facebook" un "Instagram" covid-19 izplatības laikā
dc.title.alternativeCommunication of SJSC Riga International Airport on social networks "Facebook" and "Instagram" during the spread of covid-19
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record