Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorGurēna, Rūta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:41:12Z
dc.date.available2022-05-27T12:41:12Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86105
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/58930
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Zīmola Tymbark integrētā mārketinga komunikācija sociālajos medijos Facebook un Instragram” . Darba mērķis ir noskaidrot un novērtēt zīmola Tymbark komunikācijas aktivitātes sociālajos medijos. Izvirzītā pētnieciskā problēma ir noskaidrot, vai zīmola Tymbark komunikācija sociālajos medijos Instagram un Facebook ir pietiekami veiksmīgs veids, kā veicināt zīmola atpazīstamību un pārdošanu. Pētījuma mērķis ir izpētīt un novērtēt zīmola Tymbark komunikācijas aktivitātes sociālajos medijos un noskaidro,t kādi komunikācijas paņēmieni tiek izmantoti. Bakalaura darbā ir ievads, teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa. Pētījuma veikšanai izmantotas kvalitatīvās metodes - intervija ar zīmola vadītāju, kvantitatīvā metode – aptauja un kvantitatīvā kontentanalīze. Pamatojoties uz darba teorētiskajā daļā izmantoto literatūru un empīriskajā daļā iegūtajiem rezultātiem, tiek izdarīti secinājumi.
dc.description.abstractThe theme of the bachelor's thesis is "Tymbark brand integrated marketing communication on Facebook and Instragram social media". The aim of the work is to find out and evaluate the communication activities of the brand Tymbark on social media. The research challenge is to find out if Tymbark's communication on social media Instagram and Facebook is a successful enough way to promote and promote the brand. The aim of the research is to study and evaluate the communication activities of the Tymbark brand on social media and to find out what communication techniques are used. The bachelor's thesis has an introduction, theoretical, methodological and empirical part. Qualitative methods were used for the research - interview with the brand manager, quantitative method - survey and quantitative content analysis. Based on the literature used in the theoretical part of the work and the results obtained in the empirical part, conclusions are drawn.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectintegrētais mārketings
dc.subjectzīmols
dc.subjectzīmola komunikācija
dc.subjectdigitālais mārketings
dc.subjectTymbark
dc.titleZīmola Tymbark integrētā mārketinga komunikācija sociālajos medijos Facebook un Instagram
dc.title.alternativeBrand Tymbark Integrated Marketing Communications on social media Facebook and Instagram
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige