Sociālo tīklu mārketinga analīze uzņēmumā SIA "Inbank Latvia".
Author
Māziņa, Elizabete
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Sociālo tīklu mārketinga analīze uzņēmumā SIA “Inbank Latvia””. Mūsdienās sociālo tīklu mārketings ir neatņemama daļa no digitālā mārketinga. Šajā bakalaura darbā autore analizē un pēta sociālo tīklu mārketinga stratēģiju un realizāciju uzņēmumā SIA “Inbank Latvia”, lai uz reāla uzņēmuma pamata novērtētu sociālo tīklu mārketinga nozīmi vispārējās mārketinga stratēģijas ietvaros. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par sociālo tīklu mārketingu, intervijas ar uzņēmuma SIA “Inbank Latvia” mārketinga projektu vadītāju rezultātiem un Latvijas sociālo tīklu lietotāju aptaujas rezultātiem, izpētīt un analizēt uzņēmuma SIA “Inbank Latvia” sociālo tīklu mārketinga aktivitātes, kā arī izstrādāt priekšlikumus SIA “Inbank Latvia” sociālo tīklu mārketinga pilnveidošanai Latvijas tirgū. The topic of the bachelor's thesis is “Social media marketing analysis in SIA “Inbank Latvia””. Today, social media marketing is an integral part of digital marketing. In this bachelor thesis, the author analyses and researches the social media marketing strategy and implementation in the company SIA “Inbank Latvia” to assess the importance of social media marketing within the overall marketing strategy on the basis of a real company. The aim of the bachelor's thesis is to research and analyze the social media marketing activities of Inbank Latvia. To develop proposals for the improvement of the marketing of the social media of SIA “Inbank Latvia” in the Latvian market.