Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilze
dc.contributor.authorLiepa, Sandra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2022-06-19T01:01:55Z
dc.date.available2022-06-19T01:01:55Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87196
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59073
dc.description.abstractSandra Liepa. Bakalaura darbs “Z paaudzes patērētāju uzvedība un tās ietekme uz zīmola komunikāciju.” Bakalaura darba mērķis ir izpētīt Z paaudzes patērētāju uzvedību un, pamatojoties uz literatūras analīzi un autores pētījumu, piemērot ieteikumus zīmola komunikācijai ar Z paaudzes patērētājiem. Pirmajā nodaļā tiek aprakstīti patērētāju uzvedības teorētiskie aspekti, paaudžu sadalījums un patērētāju attieksmi un uzvedību ietekmējošie faktori. Otrajā nodaļā tiek apskatīta Z paaudzes demogrāfija, analizēti līdz šim veiktie pētījumi. Trešajā nodaļā veikts pētījums, izmantojot kvantitatīvo un kvalitatīvo metodi. Bakalaura darba apjoms ir 69 lapaspuses. Darba izstrādē izmantoti 55 avoti, 27 attēli, 2 tabulas un 2 pielikumi.
dc.description.abstractSandra Liepa. Bachelor's thesis "Generation Z Consumer Behavior and its Impact on Brand Communication." The aim of the bachelor's thesis is to study the behavior of generation Z consumers and based on the literature analysis and author's research, apply the recommendations for brand communication. The first chapter summarizes theoretical aspects of consumer behavior, the differences of generations and factors influencing consumer behavior. The second chapter examines the demographic situation and analyzes the research conducted so far. In the third chapter, the research is conducted using quantitative and qualitative research methods. The bachelor's thesis consists of 69 pages. A total of 55 sources, 27 figures, 2 tables and 2 appendices are used in the work.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectZ paaudze
dc.subjectpatērētāju uzvedība
dc.subjectzīmola komunikācija
dc.subjectzīmola tēls
dc.titleZ-paaudzes patērētāju uzvedība un tās ietekme uz zīmola komunikāciju
dc.title.alternativeGeneration Z Consumer Behavior and its Impact on Brand Communication
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record