Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorŠiherins, Edgars
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2022-06-19T01:01:57Z
dc.date.available2022-06-19T01:01:57Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87247
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59091
dc.description.abstractBakalaura darbs “Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas internetveikalā 220.lv”. Mūsdienu apstākļi ir radījuši iespēju uzņēmumiem paplašināt savu darbību digitālajā vidē. Taču kopā ar iespējām parādās arī draudi, tāpēc ir nepieciešams analizētu esošo apstākļus, lai izvairītos no draudiem un izmantotu neizmantotās iespējas, lai palielinātu mārketinga komunikāciju efektivitāti. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskiem aspektiem un pētījuma rezultātiem, izanalizēt internetveikala 220.lv īstenotās mārketinga komunikācijas, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus mārketinga komunikāciju pilnveidošanai uzņēmumā. Bakalaura darbs sastāv no trīs pamatdaļām, ievada, secinājumiem, priekšlikumiem un pielikumiem. Darba apjoms: 73 lpp., 41 attēli, 2 tabulas, 11 pielikumi, 51 literatūras avots.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor's thesis is “Opportunities for improving marketing communications in the online store 220.lv”. Modern conditions have created an opportunity for companies to expand in the digital environment. However, together with opportunities shows up also threats, therefore it is necessary to analyze the existing circumstances to avoid threats and use untapped opportunities to increase the effectiveness of marketing communications. The aim of the bachelor's thesis is based on the theoretical aspects of marketing communications and research results, to analyze online store 220.lv implemented marketing communications, to detect flaws and to provide proposals for the improvement of marketing communications in the company. The bachelor's thesis consists of three main parts, an introduction, conclusions, proposals and appendices. The volume of the bachelor's thesis: 73 pages, 41 pictures, 2 tables, 11 appendices, 51 literature sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectmārketinga komunikācijas
dc.subject220.lv
dc.subjectinternetveikals
dc.subjectinterneta vide
dc.titleMārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas internetveikalā 220.lv.
dc.title.alternativeOpportunities for improving marketing communications in the online store 220.lv.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record