• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

“SIA “Avenei” jauna produkta ieviešana tirgū un tā izmantoto mārketinga komunikāciju novērtējums.

Thumbnail
Öffnen
303-87259-Rudzite_Liva_lr19055.pdf (1.420Mb)
Autor
Rudzīte, Līva
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Datum
2022
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir “SIA “Avenei” jauna produkta ieviešana tirgū un tā izmantoto mārketinga komunikāciju novērtējums”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz jauna produkta ieviešanas teorētiskajiem aspektiem un pētījuma rezultātiem, izanalizēt SIA “Avenei” jauna produkta ieviešanu tirgū, kā arī novērtēt izmantotās mārketinga komunikācijas jauna produkta ieviešanas gaitā, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus jauna produkta ieviešanas pilnveidošanai un tā pielietotajām mārketinga komunikācijām uzņēmumā SIA “Avenei”. Darba pirmajā nodaļā autore analizē jauna produkta būtību, tā ieviešanas posmus un problēmas, kā arī mārketinga komunikāciju īpatnības jauna produkta kontekstā. Otrajā nodaļā darba autore raksturo uzņēmuma SIA “Avenei” attīstību, jauna produkta būtību un tā ieviešanas procesu, kā arī veic jaunā produkta, mango saldējuma ar marakujas mērci īstenoto mārketinga komunikāciju novērtējumu. Trešajā nodaļā tika veikta intervija un aptauja. Šajā nodaļā darba autore apkopo veiktās intervijas un aptaujas rezultātus, ka arī izvirza jaunā produkta ieviešanas un tā mārketinga komunikācijas iespējas. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām, 77.lappusēm, 33 attēliem, 9 tabulām un 4 pielikumiem. Atslēgas vārdi: jauns produkts, jauna produkta ieviešana, produkta dzīves cikls, mārketinga komunikācijas.
 
The topic of this bachelor is “New product implementation into the market and evaluation of marketing communications used in company “Avenei”. The aim of the bachelor's thesis is to analyse the company “Avenei” introduction of a new product into the market, as well as to evaluate the marketing communications used during the introduction of a new product based on the theoretical aspects of the introduction of a new product. And to reveal shortcomings and provide proposals for the improvement of the introduction of a new product and the marketing communications used in the company “Avenei” based on research and interview results. In the first chapter the author analyses the essence of a new product and its implementation stages, as well as the problems of new product implementation and the peculiarities of marketing communications in the context of a new product. In the second chapter the author describes company “Avenei”, the essence of a new product and new product implementation process, as well as used marketing communications evaluation for the new product. In the third chapter an interview and a survey were conducted. In this chapter, the author summarizes the results of the interview and survey, as well as the possibilities of introducing the new product and its marketing communications. The bachelor's thesis consists of 3 chapters, 77 pages, 33 figures, 9 tables and 4 appendices. Key words: new product, new product introduction, product life cycle, marketing communications.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59093
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV