Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorBraunšteina, Krista
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2022-06-19T01:01:58Z
dc.date.available2022-06-19T01:01:58Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87269
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59096
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga komunikācijas saturu sociālajos medijos, ekspertu interviju un Latvijas patērētāju aptaujas rezultātiem, izpētīt apģērbu kategorijas zīmolu mārketinga komunikācijas saturu sociālajos medijos un tā attīstības tendences Latvijas tirgū, kā arī izstrādāt priekšlikumus mārketinga komunikācijas satura pilnveidošanai apģērbu kategorijas zīmoliem sociālajos medijos. Mārketinga speciālisti arvien vairāk saskaras ar izaicinājumiem, kas liek mainīt, pielāgot mārketinga komunikācijas saturu apģērbu modes zīmoliem sīvās konkurences dēļ un arvien nozīmīgāka loma komunikācijā ar patērētājiem ir sociālajiem medijiem. Veicot ekspertu intervijas tika noskaidrots, ka būtiskākā mārketinga komunikācijas satura tendence ir video. Turklāt veicot Latvijas patērētāju aptauju – visvairāk piesaista un notur auditorijas uzmanību sociālajos medijos vizuāli satura materiāli. Maģistra darbs sastāv no 88 lappusēm, 6 tabulām, 16 attēliem, 5 pielikumiem un darba izstrādē tika izmantoti 62 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe aim of the master’s thesis is to create research about fashion brands marketing communication content on social media and its development in Latvian market, based on findings about marketing communication content on social media, expert interviews and Latvian consumer survey, and carry out proposals for improving marketing communication content of fashion brands on social media. Marketing specialists are facing more and more challenges, which create the need to adjust marketing communication content of fashion brands because of the fierce competition and social media are having a more and more significant role in communication with consumers. During the expert interview, it was found that the most significant marketing communication content trend is video. In addition, during the survey of the consumers in Latvia, visual content was named as the most attracting and attention grabbing. Master’s thesis is comprised of 88 pages, 6 tables, 16 images, 5 appendices and while creating thesis, 62 literature sources were used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmārketinga komunikācijas saturs
dc.subjectmārketinga komunikācijas ziņojums
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectapģērbu modes zīmoli
dc.titleApģērbu kategorijas zīmolu mārketinga komunikācijas satura analīze sociālajos medijos Latvijas tirgū.
dc.title.alternativeAnalysis of the Marketing Communication Content of Clothing Brands on Social Media in the Latvian Market.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record