Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadims
dc.contributor.authorKozlovs, Aleksandrs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2022-06-19T01:02:00Z
dc.date.available2022-06-19T01:02:00Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87304
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59110
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir balstoties uz teorijas apskatu un iegūto datu analīzi, izdarīt secinājumus par Latvijas lielāko aptieku ķēžu mārketinga stratēģiju, kā arī izveidot priekšlikumus mārketinga stratēģijas uzlabošanai. Darba gaitā autors analizēja lielākās Latvijas aptieku ķēdes un noteica potenciālus mārketinga stratēģijas attīstības virzienus. Analīzes rezultāti liecina par homogēnu mārketinga stratēģiju piekopšanu Latvijas lielāko aptieku ķēžu vidū, kas izteikti redzama vides mārketinga izmantošanā; vairums aptieku tīklu pēdējo gadu laikā palielinājušas investīcijas tiešsaistes mārketingā. Autors secina, ka būtiskas investīcijas unikalitātes (produktu, pakalpojumu, u.c. dimensijās) dotu nozīmīgu pievienotu vērtību konkrētam aptieku tīklam. Kompānijām nepieciešams definēt 3-5 gadu stratēģiju šim mērķim un pie tās jāpieturas. Darba apjoms ir 104 lapaspuses, bez pielikumiem, tas sastāv no 3 nodaļām, 33 attēliem un 23 tabulas, tam ir 64 atsauces un divi pielikumi. Atslēgas vārdi: mārketinga stratēģija, farmācija, aptieku tīkli
dc.description.abstractThe aim of master’s thesis is to make conclusion about Latvia’s’ largest retail pharmaceutical company marketing strategy and come up with conclusions and suggestions for their improvement. In this thesis, author analysed largest pharmaceutical retailers and came up with potential marketing strategy development areas. The results of analysis showcase rather homogenous marketing strategies among all largest retailers, especially in offline advertising. Most companies have invested more in online during last few years. Substantial investment in producing a unique value proposition (product, services, and other dimensions) could give an important competitive advantage vs competition. Companies need to align their 3–5-year strategy to achieve this. The papers consist of 104 pages without annexes, it has 3 chapters, 33 pictures, 23 tables, 64 references and two annexes. Keywords: marketing strategy, pharmaceutical industry, retail pharmacies
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmārketinga stratēģija
dc.subjectfarmācija
dc.subjectaptieku tīkli
dc.subjectmarketing strategy
dc.subjectpharmaceutical industry
dc.titleLatvijas aptieku bezrecepšu medikamentu un uztura bagātinātāju mārketinga stratēģijas analīze.
dc.title.alternativeNonprescription medicine and food supplement marketing strategy analysis in Latvia.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record