Show simple item record

dc.contributor.advisorŠavriņa, Baiba
dc.contributor.authorCunajeva, Jelizaveta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2022-06-19T01:02:14Z
dc.date.available2022-06-19T01:02:14Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other89081
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59203
dc.description.abstractMaģistra darba tēma „Publiskās pārvaldes darbība sabiedrības lojalitātes veicināšanai, izmantojot uztveres elementus telpu interjerā” ar mērķi noskaidrot, identificēt un analizēt uztveres elementus un to ietekmi uz sabiedrības lojalitātes veicināšanu, apmeklējot publiskās pārvaldes iestāžu telpas. Darba autore: Latvijas Universitātes Biznesa un vadības fakultātes, programmas “Sabiedrības vadība” 4.kursa studente - Jelizaveta Cunaejva Darbs apjoms 80 lapas ar 26 attēliem un 5 tabulām. To veido ievads, 3 nodaļas, secinājumi un priekšlikumi, izmantotās literatūras un avotu saraksts ar 81 avotu un 11 pielikumi. 1. nodaļai ir teorētisks raksturs. 2. nodaļā ir aprakstītas izvēlētās pētījuma metodes, pētījuma gaita un apkopoti iegūto datu rezultāti. 3. nodaļa - darba praktiskā daļa, kurā apkopoti ekspertu interviju priekšlikumi un autores izstrādātās rekomendācijas publiskās pārvaldes iestāžu telpu interjeram, lai veicinātu klientu lojalitāti uztveres līmenī.
dc.description.abstractThe topic of the Master's thesis “Public administration activities for the promotion of public loyalty using perceptual elements in the interior of the premises” with the aim to find out, identify and analyze the perceptual elements and their impact on the promotion of public loyalty by visiting the premises of public administration institutions. Author: University of Latvia, Faculty of Business and Management, 4th year student of the program “Public Management” - Jelizaveta Cunaejva The work volume is 80 pages with 26 figures and 5 tables. It consists of an introduction, 3 chapters, conclusions and suggestions, a list of references and sources with 81 sources and 11 appendices. Chapter 1 is theoretical in nature. Chapter 2 describes the chosen research methods, the course of the research and summarizes the results. Chapter 3 - the practical part of the work, which summarizes the proposals of expert interviews and recommendations developed by the author for the interior of public administration premises in order to promote customer loyalty at the level of perception.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectlojalitāte
dc.subjectpubliskā pārvalde
dc.subjectuztvere
dc.subjectuztveres elementi
dc.titlePubliskās pārvaldes darbība sabiedrības lojalitātes veicināšanai, izmantojot uztveres elementus telpu interjerā
dc.title.alternativePublic administration activities for the promotion of public loyalty using perceptual elements in the interior of the premises
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record