• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Autotransporta radītā trokšņa frekvencionālais novērtējums

Thumbnail
Открыть
305-88845-Sarma_Janis.Martins_js18082.pdf (1.372Mb)
Автор
Sarma, Jānis Mārtiņš
Co-author
Latvijas Universitāte. Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultāte
Advisor
Šteinberga, Iveta
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba mērķis ir raksturot autotransporta radīto trokšņa frekvencionālo sadalījumu pilsētas vidē. Izpētīt autotransporta trokšņa līmeņa frekvencionālo novērtējuma mainību pilsētā pie dažāda vieda plūsmas dinamikas, kustības ātruma, ātruma paātrinājuma un palēninājuma. Apskatīt, kā troksnis mainās pie noteiktiem attālumiem un diennakts periodiem. Pētījums veikts intensīvā ceļa satiksmes posmā, Jūrmalas pilsētā, autoceļa posmā - Lienes iela. Izvēlētā pilot teritorija ir viena no Latvijas tūrisma iecienītākajām vietām, kuras teritorijā noteiktos gada laika periodos būtiski palielinās transporta plūsma. Nozīmīgākais trokšņa avots ir vieglās automašīnas. Mērījumi tika veikti izmantojot viedtālruņa palīdzību ierakstot satiksme skaņu. Iegūtie dati tika apstrādāti ar specifisku “Audacity”, lai detalizētāk analizētu frekvencionālo sadalījumu, dažādu frekvenču dominanci un izplatību.
 
The aim of the bachelor's work is to describe the frequency of noise distribution caused by road transport in the urban environment. Explore the variability of the urban frequency assessment of the noise level of road transport at different dynamics of the smart flow, speed, speed acceleration and deceleration. See how noise changes at certain distances and time periods of day. The study was carried out in an intensive section of road traffic, in the city of Jūrmala, on the highway, Liene Street. The selected pilot area is one of Latvia's most popular tourism sites, in the territory of transport flows will increase significantly during certain annual periods. The most important source of noise is passenger cars. The measurements were made with the help of a smartphone, recording the sound of traffic. The resulting data was processed with a program called “Audacity” to further analyze the frequency distribution, the dominance and distribution of the different frequencies.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59325
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5770]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV