Show simple item record

dc.contributor.advisorLogins, Jāzeps
dc.contributor.authorSaukums, Jānis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
dc.date.accessioned2022-06-28T01:02:29Z
dc.date.available2022-06-28T01:02:29Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other89856
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59458
dc.description.abstractBakalaura darbs ir par mācību video izmantošanu ķīmijas un bioloģijas apguvē pamatskolā. Darba autors ir Jānis Saukums, darba vadītājs doc. Jāzeps Logins. Bakalaura darba izstrādes laikā, uzsverot pētījuma mērķi – noskaidrot mācību video pielietošanas iespējas ķīmijas un bioloģijas apguvē pamatskolā un to izmantošanas ietekmi uz skolēnu mācību sasniegumiem, tika analizēts mācību video, to raksturojot, nosakot tā atlases kritērijus, kā arī aplūkojot mācību video pielietošanas iespējas bioloģijas un ķīmijas apguvē. Darba ietvaros tika veikts empīriskais pētījums, kurā tika izmantotas vairākas pētīšanas metodes. Iegūtie rezultāti ļauj apgalvot, ka ar atbilstošo mācību video palīdzību ir iespējams veicināt mācību temata izpratni, kas veicina skolēna spēju ieraudzīt un saprast bioloģijas un ķīmijas mācības likumsakarības. Savukārt, tas veicina skolēnu spēju pielietot un paust pamatotu viedokli bioloģijas un ķīmijas mācībā, tādējādi mācību video izmantošana ir būtisks faktors, kas uzlabo skolēnu mācību sasniegumus. Bakalaura darba apjoms ir 73 lapaspuses ar pielikumiem. Bakalaura darba attēlu skaits – 26, tabulu skaits – 7, bibliogrāfisko vienību skaits – 50, pielikumu skaits – 4. Atslēgas vārdi: mācību video, bioloģija, ķīmija, mācību process pamatskolā
dc.description.abstractThe bachelor's paper is about the use of instructional videos in the acquisition of chemistry and biology in primary school. The author of the paper is Jānis Saukums, the advisor – doc. Jāzeps Logins. During the elaboration of the bachelor's paper, emphasizing the aim of the research - to find out the possibilities of using the instructional videos in chemistry and biology in primary school and the impact of their use on students' learning achievements, the instructional videos were analyzed. The video was described, the selection criteria were determined and the possibilities of the application of the instructional videos in the acquisition of biology and chemistry were explored. Within the framework of the research, an empirical study was performed by using several research methods. The obtained results conclude that the use of appropriate instructional videos promotes the understanding of the study topic, which advances the student's ability to see and understand the regularities in biology and chemistry. And that contributes to students' ability to apply knowledge and express reasoned opinions in biology and chemistry studies, so the use of instructional videos is an important factor in improving students' learning achievements. The length of the bachelor's paper is 73 pages with appendices. The number of figures in the bachelor’s paper – 26, the number of tables – 7, the number of bibliographic units - 50, the number of appendices - 4. Keywords: instructional video, biology, chemistry, teaching process in primary school
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectmācību video
dc.subjectbioloģija
dc.subjectķīmija
dc.subjectmācību process pamatskolā
dc.titleMācību video izmantošana ķīmijas un bioloģijas apguvē pamatskolā
dc.title.alternativeUse of instructional videos in chemistry and biology in primary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record