Skolēnu pašvadītās mācīšanās prasmju pilnveide ķīmijas temata “Kas ir ķīmija?” apguvē.
Author
Šķestere, Marija Marika
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Gaile, Ilze
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Pašvadītās mācīšanās prasmju pilnveide ķīmijas tematā “Kas ir ķīmija?” apguvē. Šķestere M. M., bakalaura darba vadītāja Mg. Chem. Ilze Gaile, Bakalaura darbs: “Pašvadītās mācīšanās prasmju pilnveide ķīmijas tematā “Kas ir ķīmija?” apguvē”. Latviešu valodā. Darba mērķis bija izpētīt pašvadītās mācīšanās prasmju pilnveides iespējas 8. klašu skolēniem temata “Kas ir ķīmija?” apguves laikā. Darba mērķa sasniegšanai tika analizēta zinātniskā literatūra par pašvadītās mācīšanās attīstību un tās būtību, plānota pašvadītās mācīšanās prasmju pilnveide temata “Kas ir ķīmija?” apguves laikā, aprobēta temata “Kas ir ķīmija?” apguve klasē ar integrētu pašvadītās mācīšanās prasmju pilnveidi un analizēta 8. klašu skolēnu pašvadītās mācīšanās prasmju pilnveide temata “Kas ir ķīmija?” apguves laikā. Developing students' self-regulated learning skills in chemistry topic “What is chemistry?” Šķestere M. M., Bachelor thesis supervisor: Mg.chem. Ilze Gaile, Bachelor's thesis: Developing students' self-regulated learning skills in chemistry topic “What is chemistry?”. In Latvian. The aim of the research was to explore the possibilities of developing self-regulated learning skills for 8th grade students during chemistry lessons on the topic “What is chemistry?”. The set aim was achieved by analyzing scientific literature on the development of self-directed learning and its essence, planning the development of self-regulated learning skills during the learning process of the topic "What is chemistry?", approbating the topic "What is chemistry?" during classroom learning with integrated self-regulated learning skill development, analyzing the development of self-regulated learning skills of 8th-grade students during the learning of the topic "What is chemistry?".