Digitālo mācību līdzekļu izstrāde pedagogiem platformā skolo.lv vidusskolas matemātikas optimālā līmeņa pamatkursa tematā “Kombinatorika”
Author
Juska, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Avotiņa, Maruta
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Šis digitālais laikmets izglītībā ir nesis gan izaicinājumus, gan iespējas. Plašais tehnoloģiju un digitālo rīku klāsts turpina augt, kamēr pedagogam jāspēj atrast piemērotāko, lai apmierinātu šī laika izglītības aktualitātes, kas norāda uz tehnoloģiju nepieciešamību mācību stundās, kā arī mācību stundas padarītu interaktīvākas un saistošākas skolēnam. Autores mērķis ir izstrādāt digitālu mācību līdzekļu komplektu pedagogiem kombinatorikas temata apguvei kursā “Matemātika I”, izmantojot skolo.lv mācību platformu. Kā rezultātā tiek iegūti mācību stundu plāni un visi nepieciešamie līdzekļi 12 mācību stundām, kur pedagogam iespējams tos izmantot gan kā visas stundas paraugu, gan papildināt jau esošos stundu plānus ar digitālo rīku izmantošanu. This digital age has brought both challenges and possibilities to education. The wide range of technological and digital tools continues to grow while teachers have to be able to find the most appropriate ones to satisfy the needs of today's education. That highlights the necessity for technologies during lessons as well as gives teachers the possibility to create more interactive and attractive lessons for their students. The author's aim was to create a set of digital teaching materials for teachers to teach combinatorics in course “Mathematics I” using the learning platform skolo.lv. The result of the research are lesson plans and all the necessary teaching materials for 12 lessons and teachers can use each plan or improve their lesson plans with the digital tools created.