Reklāmu attēlošana lietotājiem, kuri izmanto reklāmu bloķētājus
Author
Cinītis, Emīls
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Zuters, Jānis
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Iepriekš veiktā pētījumā ir secināts, ka 47% no Latvijā dzīvojošiem respondentiem izmanto kādu reklāmu bloķētāju, tādēļ šī darba mērķis ir apkopot un izpētīt reklāmu bloķētāju darbības galvenos principus un vispārējo sistēmu ar nolūku apiet to uzliktos ierobežojumus. Darba ietvaros tika pētīts, kā tiek attēlotas reklāmas un kā reklāmu bloķētāji tās atpazīst un neattēlot lietotājiem. Tika apskatīti dažādi eksistējoši risinājumi, kuri ļauj attēlot reklāmas lietotājiem ar reklāmu bloķētāju. Apskatot eksistējošos risinājumus un to priekšrocības un trūkumus, tika aprakstīts un daļēji izstrādāts piedāvātais risinājums, kurš attēlo reklāmas iespējami vairāk lietotājiem. A previous study concluded that 47% of respondents living in Latvia use an ad blocker, so the aim of this study is to summarize and study the main principles of ad blockers and the general system in order to circumvent their restrictions. The study looked at how ads are displayed and how ad blockers recognize and do not display them to users. Various existing solutions that allow ads to be displayed to users with an ad blocker were reviewed. Looking at the existing solutions and their advantages and disadvantages, the proposed solution, which displays ads to as many users as possible, was described and partially developed.