• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Projekta "Latvijas Skolas soma" ietekme uz izglītības satura kvalitāti novada izglītības iestādēs

Thumbnail
Открыть
299-86614-Zabarovska_Evika_pm11050.pdf (1.068Mb)
Автор
Zabarovska, Evika
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Siliņa-Jasjukeviča, Gunta
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba tēma: Projekta „Latvijas skolas soma” ietekme uz izglītības kvalitāti novada izglītības iestādēs Darba autore: Evika Zabarovska Latvijas valsts simtgades programmas ietvaros 2018. gadā tika izveidota kompleksa, starpdisciplināra kultūrizglītības programma „Latvijas skolas soma” ar mērķi: sniegt skolēniem iespēju iepazīt Latviju mākslas un kultūras norisēs, tajā skaitā arī izzinot Latvijas valstiskuma attīstības un saglabāšanas liecības, Latvijas kultūrainavu, kultūras vērtības un laikmetīgās izpausmes, vēsturisko mantojumu un radošās industrijas, sasaistot tās ar mācību un audzināšanas darba saturu, nodrošinot iespēju skolēniem sastapties ar autentiskām kultūras un mākslas norisēm. Kopskaitā programmā katru mācību gadu tiek iesaistīti vairāk nekā 200 000 Latvijas vispārizglītojošo iestāžu skolēnu, tomēr līdz šim nav pētīta projekta norišu ietekme uz izglītības kvalitāti. Maģistra darba mērķis: teorētiski un empīriski pētīt projekta „Latvijas skolas soma” ietekmi izglītības satura kvalitātes uzlabošanā izglītības iestādēs. Metodes: darbā izmantotas teorētiskās pētīšanas metodes: literatūras, likumdošanas aktu un citu resursu analīze, aprakstošā metode un empīriskās metodes: daļēji strukturēta ekspertu intervija un aptauja. Pētījumā tika konstatēts, ka projekta ,,Latvijas skolas soma" piedāvātais satura ietekmē izglītības kvalitāte uzlabojas atsevišķās mācību jomās, tādās, kā kultūras izpratnes un pašizpausmes joma, sociālā un pilsoniskā joma un valodu joma, kuras dažādos veidot ir saistītas ar projekta izstrādes sākotnējiem mērķiem. Saistībā ar eksakto mācību priekšmetu jomām ir nepieciešama tālāka izpēte. Maģistra darba noslēgumā tika izstrādāti priekšlikumi projekta „Latvijas skolas soma” mērķtiecīgai izmantošanai mācību satura pilnvērtīgai apguvei un izglītības kvalitātes uzlabošanai izglītības iestādēs. Atslēgas vārdi: Latvijas skolas soma, izglītības kvalitāte, izglītības saturs, skolēni, starppriekšmetu saikne.
 
The topic of the master's thesis: The impact of the project "Latvian School Bag" on the quality of education in regional educational institutions Author of the work: Evika Zabarovska Within the framework of the Latvian State Centennial Program, a complex, interdisciplinary cultural education program “Latvian School Bag” was established in 2018 with the aim of: giving students the opportunity to get to know Latvia in art and culture; and contemporary expressions, historical heritage, and the creative industries, linking them to the content of teaching and learning. In this way, it was planned to provide an opportunity for students to experience authentic cultural and artistic events. In total, more than 200,000 students of Latvian general education institutions are involved in the program every school year, however, the impact of the project on the quality of education has not been studied so far. The aim of the master's thesis: to theoretically and empirically study the impact of the project "Latvian School Bag" on improving the quality of educational content in educational institutions. Methods: theoretical research methods used in the work: analysis of literature, legislation and other resources, descriptive method, and empirical methods: semi-structured expert interview and survey. The study found that, as a result of the content offered by the “Latvian School Bag” project, the quality of education is improving in certain areas of learning, such as cultural awareness and self-expression, social and civic education and languages. further research is needed in the areas of exact subjects. At the end of the master's thesis, proposals were developed for the purposeful use of the project “Latvian school bag” for the full-fledged acquisition of the study content and for the improvement of the quality of education in educational institutions. Keywords: Latvian School Bag, quality of education, content of education, pupils, cross-curricular link.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60358
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Izglītības zinātnes sekcijas materiāli: Latvijas Universitātes 56. zinātniskā konference ,1997.gada 3.oktobris 

    Latvijas Universitāte; Izglītības pētniecības institūts; Grīnfelds, Andris; Kangro, Andris; Ceļdoma, Inta (L U Izglītības pētniecības institūts, "Mācību grāmata", 1997)
    Saturs: prof., Dr. habil. phys. Juris Zaķis Izglītība: zinātne vai valsts pārvaldes funkciju sfēra? 4 doc, Dr. paed. Oskars Zids Izglītības pētniecība un izglītības iestāžu darbība 7 doc, Dr. phys. Andris Kangro Izglītības ...
  • Ģeometrisko figūru apguve āra vidē pirmsskolas izglītības 2.posmā 

    Tauriņa, Zane (Latvijas Universitāte, 2025)
    Kvalifikācijas darba autore Zane Tauriņa, apskatījusi ģeometrisko figūru apguves iespējas āra vidē pirmsskolas izglītības 2. posmā. Šī darba ietvarā autore devusi ieskatu teorētisko atziņu kopsavilkumā par āra vides pozitīvo ...
  • Privāto un pašvaldību pirmsskolas izglītības iestāžu darbības salīdzinājums pēc PQA skalas 

    Jankovska, Inga (Latvijas Universitāte, 2015)
    Maģistra darba tēma ir “Privāto un pašvaldību pirmsskolas izglītības iestāžu darbības salīdzinājums pēc PQA skalas”. Darba mērķis salīdzināt pašvaldību un privāto pirmsskolas izglītības iestāžu darbības novērtējumus un ...

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV