Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorIvanova, Anželika
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:03:47Z
dc.date.available2022-07-06T01:03:47Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86706
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60372
dc.description.abstractPētījuma mērķis. Teorētiski izzināt un praktiski pētīt 5-6 gadus vecu bērnu pozitīvas uzvedības veicināšanas iespējas pedagoģiskajā procesā Pētījuma jautājums. Kā izmantot pedagoģiskus paņēmienus pirmsskolas pedagoģiskajā procesā, lai veicinātu 5-6 gadus vecu bērnu pozitīvu uzvedību? Darba teorētiskajā daļā tiek raksturots uzvedības būtības skaidrojums teorētiskajā literatūrā, arī 5-6 gadus vecu bērnu uzvedības raksturojums. Analizēti pedagoģiskie paņēmieni 5-6 gadus vecu bērnu pozitīvas uzvedības veicināšanai. Darba pētnieciskajā daļā pēc izstrādātajiem kritērijiem notiek bērnu uzvedības prasmju sākotnējā novērošana, veikts praktiskais darbs ar bērniem uzvedības sekmēšanā, notiek atkārtotais prasmju vērojums un rezultātu salīdzināšana. Secinājumi, ka bērnu uzvedība pamazām uzlabojas. Uz pētījuma jautājumu atbildēts: bērnu pozitīvas uzvedības sekmēšana ir iespējama, ja regulāri tiek organizētas rotaļnodarbības par dažādām uzvedības tēmām, tiek lasīti un analizēti literārie teksti par dažādām uzvedības situācijām, notiek iesaistīšanās draudzīgās rotaļās, dažādu situāciju analīzes, savas uzvedības vērtēšana un salīdzināšana ar literārajiem paraugiem
dc.description.abstractThe objective of the study: To ascertain theoretically and explore in practice the possibilities of promoting positive behavior of 5-6-year-old children in the pedagogical process. Research question: How to use pedagogical techniques in the pre-school pedagogical process to promote positive behavior of 5-6-year-old children? The theoretical part of the work describes the explanation of the nature of behavior in the theoretical literature, as well as the description of the behavior of 5-6-year-old children. Pedagogical techniques for promoting positive behavior in 5-6-year-old children are analyzed. In the research part of the work, according to the developed criteria, the initial observation of children's behavioral skills takes place, practical work is done with children to promote behavior, repeated observation of skills, and comparison of results. Conclusion is that children's behavior is gradually improving after promoting positive behaviour. The research question is answered: the promotion of positive behavior of children is possible if there are regularly organized games on various behavioral topics, read and analyzed literary texts on different behavioral situations are, participation in friendly games, analysis of different situations, evaluation of one's behavior and comparison with literary samples
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpozitīva uzvedība
dc.subjectuzvedības kultūra
dc.subject5-6 gadīgi bērni
dc.subjectpedagoģiskās metodes
dc.subjectrotaļnodarbības
dc.title5-6 gadus vecu bērnu pozitīvas uzvedības veicināšanas iespējas pirmsskolā
dc.title.alternative5 to 6 years old kids positive behavioural encouragement possibilities in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record