Show simple item record

dc.contributor.advisorLīduma, Anna
dc.contributor.authorSentereva, Alla
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:03:49Z
dc.date.available2022-07-06T01:03:49Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86724
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60383
dc.description.abstractPateicoties pašapkalpošanās prasmēm, bērns apzinās savus pienākumus un kļūst par līdzvērtīgu sabiedrības dalībnieku. Pašapkalpošanās no rīta ietver sevī: ēšanas, izģērbšanās un mazgāšanas prasmju apgūšanu, ķermeņa higiēnu, kārtīgumu. Tā veidojas bērna vispārējās un smalkās motorikas, redzes, dzirdes, domāšanas, uzmanības attīstības izglītības ietekmē noteiktā līmenī. Pētījuma objekts: Pirmsskolas izglītības iestādes dienas rīts Pētījuma priekšmets: 2-3 gadus vecu bērnu pašapkalpošanās prasmes. Pētījuma mērķis: Izpētīt 2-3 gadus vecu bērnu pašapkalpošanās prasmju veidošanos pirmsskolas izglītības iestādē. Hipotēze: Pašapkalpošanās prasmes 2-3 gadus veciem bērniem tiks veicinātas, ja: •dienas rīta saturs būs organizēts mērķtiecīgai prasmju apguvei; •bērni vingrināsies ikdienā pašapkalpot sevi; •skolotāja atbalstīs bērnus visā dienas rīta laikā. Uzdevumi: 1.Pētīt zinātnisko literatūru par 3 gadus vecu bērnu pašapkalpošanās prasmēm un PII dienas rīta iespējām. 2.Izstrādāt kritēriju un rādītājus pašapkalpošanās prasmēm. 3.organizēt empīrisko pētījumu pirmsskolas izglītības iestādē pašapkalpošanās prasmju izmaiņu noteikšanai. 4.Analizēt iegūtos rezultātus.
dc.description.abstractDue to self-care skills, the child is aware of his or her responsibilities and becomes an equal member of society. Self-service in the morning includes: learning to eat, undress and wash, body hygiene, orderliness. It is formed under the influence of the child's general and fine motor skills, vision, hearing, thinking, attention development education at a certain level. Object of research: Morning of a pre-school educational institution Subject of the research: Self-service skills of 2-3 year old children. Aim of the research: To study the development of self-service skills of 2-3 year old children in a pre-school educational institution. Hypothesis: Self-service skills for 2–3-year-olds will be promoted if: •the content of the morning will be organized for purposeful acquisition of skills. •children will exercise themselves daily. •The teacher will support the children throughout the morning. Tasks: •To study the scientific literature on self-care skills of 3-year-old children and the possibilities of PII morning. •Develop criteria and indicators for self-service skills. •To organize an empirical study in a pre-school educational institution to determine changes in self-service skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectsadarbība
dc.subjectprasmes
dc.subjectuzmanibas attīstiba
dc.subjectnoverošanas
dc.subjectorganizēšana
dc.titleTrīs gadus vecu bērnu pašapkalpošanās prasmju veicināšana pirmsskolas izglītības iestādes diena ritā
dc.title.alternativePromoting the self-service skills of three-year-olds in a pre-school day
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record